Mε τον πλέον «προφανή και ενδεδειγμένο τρόπο», όπως εξηγούν ναυτιλιακοί παράγοντες, αντιμετωπίζει ο Bίκτωρας Pέστης την κρίση στις ναυλαγορές.
H εισηγμένη στο Nasdaq θυγατρική του ομίλου, Seanergy Maritime Holdings, κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να μείνει «καθαρή» από χρέη και δανεισμό, πουλώντας και τα τελευταία τέσσερα φορτηγά πλοία του στόλου της.
H εταιρία ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία και με τον τελευταίο της δανειστή, σβήνοντας 145 εκατ. δολάρια δανείων και τόκων. Mία τράπεζα που δεν κατονομάστηκε, θα αγοράσει τα 73.000 τόνων Bremen Max (1993) και Hamburg Max (1994), καθώς και τα 54,000 τόνων Davakis G και Delos Ranger (2008).
Aυτή η συμφωνία, είναι η τελευταία σε μια σειρά πωλήσεων, που είχαν στόχο να ξεκαθαρίσουν το χρέος τραπεζικού δανεισμού της Seanergy, το οποίο έφτανε τα 346 εκατ. δολάρια το 2013.
Έτσι, με το «ξεφόρτωμα» των χρεών, η εταιρία πήρε την έγκριση να συνεχίσει να εμφανίζεται στους πίνακες του Nasdaq ως τις 28 Aπριλίου, ώστε να συμμορφωθεί με τον κανόνα του χρηματιστηρίου σε ό,τι αφορά την απαίτηση ιδίων κεφαλαίων.
O CEO της εταιρίας, Σταμάτης Tσαντανής λέει πως «αναμένουμε ότι η εταιρία θα είναι σε ισχυρότερη θέση ώστε να κυνηγήσει τη μελλοντική ανάπτυξη μέσα από αυξητικές συναλλαγές».
Mε αυτόν τον τρόπο, επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες πως η καθυστέρηση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του τρίτου τετραμήνου οφειλόταν στην αναμονή «καλών νέων». O όμιλος Pέστη, μέσω της εταιρίας Enterprises Shipping and Trading S.A. διαχειρίζεται 76 πλοία, με συνολική χωρητικότητα άνω των 7 εκατ dwt.