Τη σημασία της τεχνολογίας για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, την υιοθέτησή της στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου και την ευρύτατη αξιοποίηση κάθε νέας εφαρμογής της, επισήμανε η υπουργός τουρισμού σε ομιλία της σε εκδήλωση με θέμα «On-line Marketing- νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και εντάσσεται στο πλαίσιο της Άτυπης Συνόδου Υπουργών Τουρισμού η οποία χθες εστίασε στον παράκτιο και θαλάσσιο τουρισμό και σήμερα στις τεχνολογικές εφαρμογές που προωθούν τον τουρισμό.
Στην ομιλία της η υπουργός, επικαλέστηκε την γνώμη ειδικών που αναφέρουν πώς η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας ταιριάζει απόλυτα στον τουρισμό και τόνισε ότι όποιος ασχολείται με τον τομέα πρέπει να γνωρίζει κάθε νέα εφαρμογή και πρόγραμμα.
Στο πλαίσιο αυτό ανάφερε ότι «ως υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ επενδύουμε στο Διαδίκτυο. Ότι κάνουμε παρουσιάζεται στο Διαδίκτυο. Σε λίγους μήνες θα αναθεωρήσουμε τεχνολογικά το visitgreece.gr και θα εισαγάγουμε mobile marketing εργαλεία καθώς και πολλές άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές».
Επίσης η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε πώς το εθνικό σχέδιο δράσης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού δίνει μεγάλη σημασία στις νέες τεχνολογίες καθώς αναγνωρίζει την δυναμική που έχουν στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Επισήμανε ακόμα πώς στα νεανικά ηλικιακά κοινά το ίντερνετ και οι εφαρμογές του αποτελούν βασική μέθοδο για να κλείσουν τις διακοπές τους ενώ συμβάλλει καθοριστικά και στην λήψη αποφάσεων για τον προορισμό που θα επιλέξουν.