Η Tribune λανσάρισε μία νέα mobile εφαρμογή, με την ονομασία Newsbeat, η οποία είναι σε θέση να διαβάζει τις ειδήσεις της ημέρας στον χρήστη, ενώ αυτός οδηγεί ή βρίσκεται στο γυμναστήριο.
«Πατέρας» της ιδέας για τη δημιουργία του Newsbeat, είναι ο Shashi Seth, επικεφαλής της Tribune Digital Ventures, η οποία αποτελεί ένα νέο εταιρικό σχηματισμό εντός της Tribune, η οποία με τη σειρά της είναι η μητρική εταιρεία τηλεοπτικών σταθμών, αλυσίδων εστίασης και εφημερίδων όπως η Chicago Tribune και οι Los Angeles Times.
Η εφαρμογή ενσωματώνει καθημερινά περί τα 7.000 θέματα ειδήσεων από διάφορες πηγές όπως εφημερίδες και τηλεοπτικά δίκτυα, υποστηρίζοντας γενικότερα οτιδήποτε διαθέτει RSS feed. Σύμφωνα με τον Shashi Seth, η εφαρμογή ενσωματώνει περίπου το 75% της αγοράς, ενώ η εταιρεία προσπαθεί να φτάσει στο 100% ενσωματώνοντας όχι μόνο τον χώρο των εκδόσεων, αλλά και blogs ή websites και γενικότερα κάθε σύγχρονη μορφή ενημέρωσης.
Η Tribune έχει προσλάβει για τις ανάγκες της εφαρμογής voice artists, που «δίνουν» τη φωνή τους στις ειδήσεις με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως για παράδειγμα η κρίση στην Κριμαία και η εξαφάνιση της πτήσης 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών. Οι υπόλοιπες ειδήσεις διαβάζονται από ένα πρόγραμμα μετατροπής κειμένου (text-to-speech) και το οποίο προσομοιάζει αρκετά στο γνωστό ψηφιακό βοηθό Siri. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ανάγνωση περιορίζεται στις δύο πρώτες παραγράφους κάθε είδησης.
Επιπλέον, η εφαρμογή είναι σε θέση να γνωρίζει ορισμένες ιδιαιτερότητες του γραπτού λόγου, διαθέτοντας την ευφυΐα να ξεχωρίσει μία συντομογραφία και να την διαβάσει ολόκληρη. Επίσης, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένη θεματολογία ή να επιλέξουν συγκεκριμένες πηγές.
Το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθεί το Newsbeat είναι αυτό των ραδιοφωνικών διαφημίσεων, με δύο ηχητικά διαφημιστικά μηνύματα να ακούγονται κάθε δέκα λεπτά. Στόχος της Tribune είναι να εξελιχθούν περαιτέρω οι παραδοσιακοί μηχανισμοί μετάδοσης ειδήσεων, καθιστώντας τη νέα εφαρμογή κάτι αντίστοιχο με το Spotify, στο χώρο της μουσικής.