Καθώς τα τελευταία 20 χρόνια, τα παραδοσιακά Μέσα έχουν δώσει την θέση τους στο internet που σήμερα φαίνεται ότι έχει την πρωτοκαθεδρία στην καθημερινότητα των Ελλήνων, το καταναλωτικό κοινό συνεχίζει να εμπιστεύεται τα brands των εφημερίδων, στρεφόμενο σε μεγάλο βαθμό στα sites τους για την καθημερινή του ενημέρωση.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της νέας έρευνας της Focus Bari με τίτλο «Δεδομένα και Τάσεις στον Ελληνικό Τύπο» την οποία παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου στο Συνέδριο Εκδοτών Εφημερίδων στις 17 Φεβρουαρίου 2023.
Οι εφημερίδες συνεχίζουν να θεωρούνται ένα αξιόπιστο μέσο ενημέρωσης που χαρακτηρίζεται από σοβαρότητα και επαγγελματισμό, γι’ αυτό και τα «NewsBrands» —οι παραδοσιακοί τίτλοι εφημερίδων— είτε στην έντυπη, είτε στην ηλεκτρονική μορφή τους — αποτελόυν την κύρια πηγή ενημέρωσης για το σύνολο του κοινού. Όπως επισημαίνεται από την έρευνα, σε σύγκριση με τα αμιγώς ηλεκτρονικά ενημερωτικά sites, τα «NewsBrands» υπερέχουν σε ευθύνη του περιεχομένου τους, ενυπόγραφη αρθρογραφία και πρωτογενές ρεπορτάζ.
Τέλος, οι εφημερίδες διατηρούν τη διαφημιστική τους ισχύ με μια μεγάλη μερίδα των Ελλήνων να δηλώνει ότι έχει επηρεαστεί θετικά για κάποιο προϊόν που είδαν να διαφημίζεται σε εφημερίδα.