Από το 2007 η πρώτη γενιά του VW Tiguan βρίσκεται στην αγορά και πλέον, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στη δεύτερη γενιά του επιτυχημένου SUV.
Στις αρχές του 2015 λοιπόν θα δούμε στους δρόμους το Tiguan II, με το μοντέλο να ενισχύει την παρουσία του, ενώ παράλληλα να αποκτά επιπλέον εκδόσεις εκτός της «κλασικής» 5θυρης.
Πιο επιβλητικό και με περισσότερο κύρος
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου VW Tiguan θα πατήσει πάνω σε αυτή του πρωτότυπου Cross Coupe, που έχει παρουσιάσει διαδοχικά η VW το 2011 στο Τόκιο, το 2012 στη Γενεύη και το 2013 στο Ντιτρόιτ.
Έτσι, σύμφωνα και με τις νέες, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των «κατασκόπων», το επόμενο Tiguan θα αποκτήσει μια πιο επιβλητική εικόνα, σε ένα αμάξωμα με περισσότερες νευρώσεις και «φουσκώματα» από το παρελθόν.
Στο εμπρόσθιο τμήμα, η νέα γρίλια της μάσκας με τα οριζόντια αλουμινένια φιλέτα θα προσδώσει κύρος, ενώ τα φωτιστικά θα φέρουν LED προβολείς ημέρας.
Πιο πίσω, ξεχωρίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που συμβάλουν στην περιμετρική ορατότητα, ενώ υπό αυτό το πρίσμα, οι πίσω πλαϊνές κολώνες θα έχουν μικρότερο πλάτος από τις τωρινές. Αντίστοιχα, μικραίνουν σε διαστάσεις και τα φωτιστικά, ερχόμενα και πάλι από τα αντίστοιχα του VW Golf.
Για πρώτη φορά με περισσότερα αμαξώματα
Στο επόμενο Tiguan, η VW για πρώτη φορά θα προσφέρει μια ευρεία γκάμα αμαξωμάτων, στην προσπάθειά της να τέρψει το κοινό και άλλων αγορών εκτός της ευρωπαϊκής. Εκτός λοιπόν του κλασικού 5θέσιου μοντέλου, θα υπάρξει και μια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, που θα απευθυνθεί σε αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ και της Κίνας.
Επίσης, το πρωτότυπο Cross Coupe πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο Tiguan, δεν θα μείνει απλά «πρωτότυπο», αλλά θα μπει στην παραγωγή ως η κουπέ εκδοχή του αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα, το Tiguan II θα βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου VW (VW Golf, Audi A3, SEAT Leon, Skoda Octavia κ.λπ.) κερδίζοντας σε ακαμψία και ελαφραίνοντας σε βάρος, ενώ οι πλέον εξελιγμένες εκδοχές των TSI και TDI κινητήρων από 1,4 λίτρα και πάνω, θα βρεθούν και πάλι κάτω από το καπό του.
Η τετρακίνηση τέλος, θα μοιράζει και πάλι αυτόματα το ποσοστό της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχουν και προσθιοκίνητες εκδόσεις.