Η αμερικάνικη εταιρεία ολοκληρώνει φέτος τη χορηγία του Champions League επί 21 συναπτά έτη και τη θέση της παίρνει η Nissan. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας, τετραετούς διάρκειας, με την UEFA για τη χορηγία τόσο του Champions League όσο και του Super Cup.
Η συνεργασία θα τεθεί σε ισχύ την προσεχή αγωνιστική περίοδο (2014-15) και θα διαρκέσει έως και το 2017-18. «Η πιο σημαντική ποδοσφαιρική διοργάνωση της Ευρώπης θα αποτελέσει ένα σημείο παγκόσμιας παρουσίας για τη Nissan.
Ο στόχος μας είναι να δείξουμε στους φιλάθλους τον ενθουσιασμό που χαρακτηρίζει τόσο το ποδόσφαιρο όσο και τα αυτοκίνητά μας», σχολίασε ο Roel de Vries, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ιαπωνικής εταιρείας.
Τους αγώνες του Champions League παρακολουθούν αθροιστικά πάνω από 4 δισ. τηλεθεατές κάθε σεζόν.
Η χορηγία της Nissan θα της δώσει την ευκαιρία να… μπει στα σπίτια σε όλο τον κόσμο, ενδυναμώνοντας την παρουσία της σε ορισμένες αγορές και κάνοντάς την γνωστή σε άλλες. Η πρώτη παρουσία της Nissan σε εκδήλωση της UEFA θα λάβει χώρα στις 12 Αυγούστου στο Κάρντιφ της Ουαλίας. Εκεί θα φιλοξενηθεί ο τελικός του Super Cup, ανάμεσα στις ομάδες που θα κατακτήσουν φέτος το Champions League και το Europa League.