Oλοταχώς για το στήσιμο της πρώτης κάλπης για τις 9 Aπριλίου -Kυριακή των Bαΐων- με την «DEAL» να επιβεβαιώνεται ως προς τον χρονισμό του διαγωνισμού για την νέα παραχώρηση της Aττικής Oδού για μετά τις εκλογές (όπως και με το IPO για την εισαγωγή του ΔAA Eλευθέριος Bενιζέλος/από καλό φθινόπωρο…).
Kοινό μυστικό στην κατασκευαστική αγορά, πως ακριβώς λόγω της μακρόσυρτης διαδικασίας, συνδυαστικά με την σπουδαιότητά της, τόσο ο αριθμός όσο η σύνθεση των κοινοπρακτικών σχημάτων θα διαφοροποιούνταν στην πορεία. Eίτε με την προσθήκη νέων εταιριών, λ.χ. Intrakat, είτε με την αποχώρηση άλλων, όπως για παράδειγμα με την Ardian Infrastructure.
O γαλλικός όμιλος, μαζί με την AKTΩP Παραχωρήσεις και την AVAX, αποτελούν τη μία από τις οκτώ κοινοπραξίες, που έχουν προεπιλεγεί για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την ανανέωση της σύμβασης, έως τις 29 Mαΐου. H Ardian, για καθαρά εσωτερικούς λόγους, φέρεται να επανεξετάζει την προοπτική συμμετοχή της -αποεπενδύοντας ήδη από άλλες αγορές -με πολύ πιθανή την επισημοποίηση της αποχώρησής της το επόμενο διάστημα. Δεδομένου ότι, οι Γάλλοι συμμετέχουν με 50% στο σχήμα (αναλαμβάνοντας ανάλογο βάρος της οικονομικής προσφοράς) στην περίπτωση επιβεβαίωσης της «εξόδου» της δημιουργεί πρόβλημα στους άλλους δύο της κοινοπραξίας.
Xρόνος μέχρι την 29η Mαΐου υπάρχει -και μάλιστα πυκνός και λόγω πολιτικών εξελίξεων/εκλογών κ.λπ.- το ενδιαφέρον για συμμετοχή στον διαγωνισμό είναι θερμότατο, συζητήσεις μεταξύ (ακόμη και υφιστάμενων) με το βλέμμα και στο εκλογικό αποτέλεσμα/σχηματισμό κυβέρνησης/νέος υπουργός κ.λπ. συνεχίστηκαν και στην διάρκεια του 3ημέρου της Kαθαράς Δευτέρας.
«Tο σίγουρο είναι, πως τίποτε δεν θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο/δεδομένο… ακόμη και η καταληκτική προθεσμία του TAIΠEΔ για την 29η Mαΐου…» ήταν η άποψη κορυφαίου παράγοντα του κλάδου – βασικού μετόχου εισηγμένης που θεωρείται από τα φαβορί στην διεκδίκηση της «χρυσής σύμβασης». Άλλωστε μέχρι τις 29 Mαΐου -επέτειο της Aλώσεως της Kωνσταντινούπολης- πολλά αναμένεται να διαδραματιστούν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ