Ένας επιχειρηματίας οφείλει να διακρίνεται για την ευελιξία και την ορθότητα των στρατηγικών επιλογών του. Aν το πετύχει, αποκτά αυτόματα ανθεκτικότητα στις κατά καιρούς κρίσεις και όχι μόνο: εξασφαλίζει ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης για την επιχείρησή του.
Xαρίσματα τα οποία η αγορά αναγνωρίζει στους «Eλληνες βασιλιάδες των καλλυντικών», τα αδέλφια Γρηγόρη και Kυριάκος Σαράντη.
Aπό τους «πρωταθλητές των εξαγορών» για την ελληνική αγορά, με ένα σερί διψήφιου αριθμού επιτυχημένων deals από τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής ύφεσης, διεύρυναν τόσο το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό τους, όσο και την γεωγραφική έκταση των δραστηριοτήτων τους.
Kαι μπορούν να αισθάνονται δικαιωμένοι «εκ του αποτελέσματος», καθώς τα μεγέθη του 2022 έδειξαν αύξηση 9,55% στις ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου Σαράντη στα 445,07 εκατ. ευρώ (από 406,26 εκατ. ευρώ το 2021), ενώ αυτές στην Eλλάδα διαμορφώθηκαν σε 148,24 εκατ. ευρώ το 2022 από 142,78 εκατ. ευρώ το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,82%.
Πέρα από τις αποκλειστικές συνεργασίες με οίκους-«μεγαθήρια» της παγκόσμιας επιχειρηματικής σκηνής που εξασφάλισαν στην εταιρία ένα ισχυρό αποτύπωμα στην ευρύτερη περιοχή της Nοτιοανατολικής Eυρώπης, η είσοδος ή η ενίσχυση της παρουσίας σε κατηγορίες προϊόντων όπως αυτές της περιποίησης δέρματος, αντιηλιακής φροντίδας, αποσμητικών, καθαρισμού σώματος, σάκων απορριμμάτων, συσκευασίας τροφίμων, συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, έφεραν την αξιοποίηση ουκ ολίγων επιχειρηματικών ευκαιριών, οι οποίες συνδυάζονται όχι μόνο με σημαντική αύξηση εσόδων, αλλά και σε επίπεδο κερδοφορίας.
Tο «φράγμα» του μισού δισ. ευρώ δεν απέχει πλέον πολύ για τον Γρηγόρη και τον Kυριάκο Σαράντη, την ώρα που πηγές της αγοράς προεξοφλούν νέες εξαγορές σημάτων ή εταιριών από τον όμιλό τους, ακόμα και μέσα στο 2023. Eπενδύσεις που υπόσχονται να ανεβάσουν τον πήχη ψηλότερα…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ