“Πάνω από 99% το ελληνικό κράτος θα είναι ψηφιακό την επόμενη τετραετία σε ό,τι αφορά στην εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων από το Δημόσιο” τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ. “Και θα γίνει ακριβώς επειδή είναι δρομολογημένο. Όλα αυτά τα έργα δημοπρατούνται και χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και μπορούν να είναι έτοιμα ουσιαστικά το 2027”.
Σχετικά με τη δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου όπου ο κάθε πολίτης θα μπορεί να απευθύνεται για οποιαδήποτε υπόθεσή του με το Δημόσιο, ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι “έχουμε την ανάγκη για ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, θα υπάρχει χρέωση της υπόθεσης σε ένα δημόσιο υπάλληλο. Αυτό το έργο θα δημοπρατηθεί τώρα, χρηματοδοτείται με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, νομίζω ότι εντός μιας τριετίας θα μπορεί να είναι κάλλιστα ολοκληρωμένο στο 100%”.
Επανέλαβε ότι “πιστεύω ότι θα είμαστε αυτοδύναμοι μετά τις δεύτερες κάλπες αλλά από κει και πέρα υπάρχει ένα ευρωπαϊκό πολιτικό κεκτημένο, ο πρωθυπουργός να είναι ο πρόεδρος του πρώτου κόμματος, οι υποψήφιοι βουλευτές της ΝΔ το μόνο που είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε είναι η πρωθυπουργία του Κυριάκου Μητσοτάκη, συνεργασία υπάρχει μόνο εφόσον είμαστε πρώτο κόμμα με την πρωθυπουργία του Κυριάκου Μητσοτάκη”.
Στο μεταξύ, ο κ. Πιερρακάκης έκανε λόγο για τη μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, οποίος “αγκάλιασε την πρόοδο, το τι έχει γίνει στην ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων” κάτι που όπως είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός φαίνεται σε δυο νούμερα, στις πάνω από 1.530 υπηρεσίες του gov.gr και στις 1,2 δισ. ψηφιακές συναλλαγές φέτος. Επανέλαβε μάλιστα ότι με το πρόγραμμα ΜΙΤΟΣ “μετράμε τον εαυτό μας”. Οι διαδικασίες που εκκρεμεί να ψηφιοποιηθούν είναι περίπου 4.000, οι οποίες είναι εξωτερικές, αφορούν υπηρεσίες κράτους προς πολίτη και κράτους προς επιχείρηση.