Έργα σε 20 σημεία της εθνικής οδού Κορίνθου – Πάτρας θα συναντήσουν οι εκδρομείς του Πάσχα. Συνολικά το 46% του αυτοκινητόδρομου βρίσκεται σήμερα κάτω από κάποιας μορφής κυκλοφοριακή ρύθμιση.
Στο υπόλοιπο εθνικό οδικό δίκτυο, η κίνηση των εκδρομέων θα επηρεαστεί σε τέσσερα σημεία του άξονα Αντιρρίου – Ιωαννίνων και σε ένα της εθνικής οδού Λαμίας – Καρδίτσας. Η φετινή πασχαλιάτικη έξοδος θα είναι η πρώτη ύστερα από τρία χρόνια που θα βρει εργοτάξια στις εθνικές οδούς.
Το κυριότερο πρόβλημα θα έχουν οι οδηγοί στην Κορίνθου – Πάτρας, καθώς ο νέος δρόμος ακολουθεί σε μεγάλο ποσοστό τη σημερινή χάραξη. Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό, που διαχειρίζεται τον άξονα, οι οδηγοί θα συναντήσουν 20 κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από τον κόμβο Αρχαίας Κορίνθου έως και τον κόμβο του Ρίου. Συνολικά περί τα 56 χιλιόμετρα (δηλαδή το 46% του άξονα) βρίσκεται υπό κάποιας μορφής κυκλοφοριακή ρύθμιση, ενώ μέσα στο επόμενο δίμηνο οι εργοταξιακές ζώνες θα φθάσουν τα 70 χλμ. (58% του δρόμου).
Για τα πρώτα 55 χιλιόμετρα, από τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι τον κόμβο του Δερβενίου, η Ολυμπία Οδός θα έχει στη διάθεσή της τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και για τα δύο ρεύματα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κατά τις ημέρες της πασχαλινής εξόδου, το ρεύμα προς Πάτρα θα έχει δύο λωρίδες (και το ρεύμα προς Αθήνα μία) και στις ημέρες της επιστροφής το αντίθετο. Οπου η κίνηση περιορίζεται μόνο σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση έχουν τοποθετηθεί χώροι στάσης κάθε 500 μέτρα, αναφέρει η Καθημερινή σε δημοσιεύμα της.
Οσον αφορά τα έργα, οι οδηγοί θα συναντήσουν εργοτάξια στο 87ο χλμ. (κατασκευή γέφυρας Αρχαίας Κορίνθου), 87ο-88ο χλμ. (κατασκευή νέας γέφυρας), 96ο χλμ. (κατασκευή άνω διάβασης νέου κόμβου Ζευγολατιού), 112ο-115ο χλμ. (κατασκευή στεγάστρου στην περιοχή Μελισσίου), 120ο-121ο χλμ (κατασκευή νέας γέφυρας), 123ο-127ο χλμ. (κατασκευή νέας γέφυρας), 132ο-134ο χλμ. (κατασκευή άνω διάβασης Λυκοποριάς), 135ο-139ο χλμ. (κατασκευή άνω διάβασης Λυγιάς), 141ο-142ο χλμ. (κατασκευή νέου κόμβου Δερβενίου), 145ο-151ο χλμ. (περιοχή Ακράτας, κατασκευή γέφυρας ποταμού Κράθη και άλλα έργα), 153ο-155ο χλμ. (κατασκευή ημιστεγάστρου Πλατάνου), 158ο-163ο χλμ. (κόμβος Καλαβρύτων), 164ο-165ο χλμ. (κατασκευή νέας γέφυρας), 168ο-170ο χλμ. (κατασκευή νέων τμημάτων δρόμου στα Νικολέικα), 171ο-183ο χλμ. (περιοχή Αιγίου, νέα τμήματα δρόμου), 187ο-191ο χλμ. και 192ο-197ο χλμ. (κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας), 201ο-205ο χλμ. και 205ο-209ο χλμ. (διαπλάτυνση και κατασκευή κόμβου Ρίου).