Θετικά και ελπιδοφόρα μηνύματα για την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης του αεροδρομίου «Μακεδονία» και έντονο ενδιαφέρον για την απευθείας αεροπορική διασύνδεση της Θεσσαλονίκης εξέφρασαν εκπρόσωποι 27 αεροπορικών εταιρειών στο ευρωπαϊκό Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών, που πραγματοποιήθηκε στη Μασσαλία.
Eκτελούν 496 τακτικές πτήσεις
Στο εν λόγω συνέδριο συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ως η πρώτη ελληνική περιφέρεια που συμμετέχει σε ανάλογη διοργάνωση.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα του συνεδρίου, για την τρέχουσα τουριστική περίοδο, 24 αεροπορικές εταιρείες θα εκτελούν 496 τακτικές πτήσεις την εβδομάδα από τη Θεσσαλονίκη προς 56 διεθνείς προορισμούς (63 αεροδρόμια), σε 23 χώρες.
Σημαντική αύξηση της τάξης σε ποσοστό 25% παρουσιάζεται και στις έκτακτες πτήσεις εξωτερικού (charter), ενώ οι τακτικές πτήσεις εσωτερικού παραμένουν στα ίδια επίπεδα με πέρσι, εξυπηρετώντας 15 προορισμούς. Για τη θερινή τουριστική περίοδο του 2014, οι διεθνείς προορισμοί που εξυπηρετούνται με τις περισσότερες πτήσεις από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης είναι το Λονδίνο, η Μόσχα, το Ντίσελντορφ, το Μόναχο, η Στουτγάρδη, η Κωνσταντινούπολη, το Βελιγράδι, η Πάφος και η Λάρνακα.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Marketing Greece
Οι προορισμοί εσωτερικού προς τους οποίους θα εκτελούνται οι περισσότερες εβδομαδιαίες τακτικές πτήσεις από Θεσσαλονίκη είναι η Αθήνα και το Ηράκλειο, ενώ ακολουθούν τα Χανιά, η Ρόδος, η Λήμνος και η Μυτιλήνη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, εκπρόσωποι της ΠΚΜ και της Marketing Greece πραγματοποίησαν συναντήσεις με εκπροσώπους των 27 αεροπορικών εταιρειών, με κεντρικό στόχο την προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού και τη στενότερη συνεργασία μαζί τους, προσβλέποντας στην προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών, στην αύξηση συχνοτήτων των υπαρχόντων δρομολογίων, στη σύνδεση του αεροδρομίου «Μακεδονία» με νέους προορισμούς, στην επιμήκυνση της διάρκειας των δρομολογίων κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και στη συνέχισή τους και κατά τη χειμερινή περίοδο.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Marketing Greece παρουσίασαν στις αεροπορικές εταιρείες ενημερωτικά στοιχεία σχετικά με την ποικιλία και τη δυναμική του τουριστικού προϊόντος στην Κεντρική Μακεδονία και την ελκυστικότητα της πόλης της Θεσσαλονίκης», τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα του τουρισμού για την ΠΚΜ Γιάννης Γιώργος.
«Με τους εκπροσώπους των αεροπορικών εταιριών συζητήσαμε την από κοινού προβολή και προώθηση των περιοχών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικών προορισμών και την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing προς τις αεροπορικές εταιρείες», πρόσθεσε ο κ. Γιώργος.
Νέα δρομολόγια και επαναφορές άλλων
Τα αποτελέσματα των συναντήσεων ήταν ιδιαιτέρως θετικά, με σημαντικές ανακοινώσεις σχετικά με την καλοκαιρινή περίοδο, όπως την επαναφορά του δρομολογίου της Swiss Air, τα νέα δρομολόγια της Transavia για Άμστερνταμ, της Easyjet για Ρώμη, της Alitalia για Μιλάνο-Λινάτε, της Germanwings για Ντίσελντορφ και Αμβούργο, της Aegean για Βρυξέλλες, Ροστόφ, Κεφαλλονιά και Βερολίνο, της Ryanair για Αθήνα, Πίζα και Βαρσοβία, καθώς και της Ellinair για προορισμούς στη Ρωσία και την Ουκρανία.
Σημαντικές αυξήσεις στις συχνότητες τους έχουν σημειώσει πολλές από τις αεροπορικές εταιρείες που ήδη εξυπηρετούν τη Θεσσαλονίκη, καθώς φέτος οι τακτικές πτήσεις εξωτερικού από και προς το Διεθνή Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» κατά το διάστημα της θερινής περιόδου έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 23% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.