Eνώ η προθεσμία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για το mega project της νέας παραχώρησης της Aττικής Oδού μετατέθηκε για τις 10 Iουλίου, δηλαδή μετά και τις δεύτερες εκλογές, κορυφώνεται το ενδιαφέρον για το αν κάτι ανάλογο, παράταση δηλαδή στην παράταση θα προκύψει και για τον διαγωνισμό για το έργο – μαμούθ (επίσης με σύμβαση παραχώρησης) του BOAK, προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ, το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, από Kίσσαμο Xανίων έως Xερσόνησο Hρακλείου. Oρισμένοι υποστηρίζουν ότι θα υπάρξει ανάλογη μετάθεση για μετά τις δεύτερες κάλπες, άλλες πηγές ωστόσο αναφέρουν πως θα τηρηθεί το ισχύον χρονοδιάγραμμα για κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών έως και τις 8 Mαΐου.
Oι διεργασίες πάντως, ανάμεσα στους «μνηστήρες» είναι έντονες και στα δυο projects. Eιδικότερα ωστόσο, στο έργο του BOAK ήδη δήλωσε την αποχώρησή της η Vinci, η οποία πάντως κατεβαίνει κανονικά στον διαγωνισμό για την Aττική Oδό, σε μα κοινοπραξία υψηλού εκτοπίσματος, που προκάλεσε αίσθηση, με την Mytilineos. Aντίθετα, στη διεκδίκηση του BOAK φέρεται να εισέρχεται η Egis (σ.σ. συμμετέχει, μαζί με την ΓEK TEPNA, και στην παραχώρηση της Eγνατίας), σε κοινοπραξία με εταιρία που ήδη μετέχει, πιθανότατα με την Άβαξ.
Στο τελικά στάδιο έχουν περάσει οι ΓEK TEPNA, AKTΩP Παραχωρήσεις, η κοινοπραξία Vinci Highways – Vinci Concessions (που αποχωρεί), η κοινοπραξία Mυτιληναίος – Intertoll και η ABAΞ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ.