Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών, στη φετινή επαναφορά – μετά τη διακοπή της πανδημίας – της μεγαλύτερης ετήσιας συνάντησης του κλάδου των ευρωπαϊκών αερομεταφορών «Routes Europe 2023» που έγινε στο Λοτζ, στην Πολωνία.
Πρόκειται για βραβεία μοναδικά στο είδος τους, καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια Amsterdam Airport Schiphol, Dubai International Airport, iGA – Istanbul Airport και Rome Fiumicino.
Η φετινή υποψηφιότητα εστίαζε στα σημαντικά επιτεύγματα της αγοράς της Αθήνας: το 2022, o ΔΑΑ σημείωσε την τρίτη καλύτερη επίδοση επιβατικής κίνησης καταγράφοντας ανάκαμψη της τάξης του 84,1% σε σχέση με το 2021, προσφέροντας 29 εκ. αεροπορικές θέσεις (+50%), ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2023, η ανοδική τάση της κίνησης είναι θεαματική (+60% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 όπου ίσχυαν ακόμα κάποιοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, ή +2,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019).
Επιπλέον το αεροδρόμιο έχει επενδύσει σημαντικά σε κίνητρα βιωσιμότητας και ανάπτυξης προς τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες σχεδόν στο σύνολό τους έχουν επωφεληθεί από τα κίνητρα αυτά. Ως προς την ανάπτυξη του αεροπορικού δικτύου, η Αθήνα υποδέχθηκε 7 νέους προορισμούς και εγκαινίασε 39 νέες πτήσεις το 2022. Για το 2023, έως τώρα έχουν προστεθεί 3 νέες αεροπορικές εταιρείες, 13 νέοι προορισμοί και 14 νέες προσθήκες σε ήδη υφιστάμενους προορισμούς.
«Η σπουδαία πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας χαροποιεί ιδιαίτερα και αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για τη διασυνδεσιμότητα του αεροδρομίου και της πόλης μας. Και μας τιμά, κυρίως γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες αφενός αναγνωρίζουν τις συνεχείς, αναπτυξιακές ενέργειές μας που έγιναν κατά τη διάρκεια της επανεκκίνησης του κλάδου και της αγοράς μας και αφετέρου επιβραβεύουν τη στρατηγική και τις εκ μέρους μας ενέργειες προώθησης και ανάπτυξής τους στην Αθηναϊκή αγορά», δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.