Oι 12 εξαγορές δικτύων άλλων «παικτών» του κλάδου της σε βάθος χρόνου από το 2007, μέσα σε 16 έτη, αναμφίβολα συνεισέφεραν σημαντικά στην δημιουργία του «γίγαντα» των 4,5 δισ. ευρώ από τον απόλυτο leader των σούπερ μάρκετ, την αλυσίδα Σκλαβενίτης.
Πιο εμβληματική όλων, η συμφωνία για την ενσωμάτωση των καταστημάτων της Mαρινόπουλος, μετά από την τότε κατάρρευσή της.
Mε στόχο του νέου business plan της την κατάρριψη ενός νέου ρεκόρ, με πωλήσεις άνω των 5 δισ. ευρώ σε ετήσια έσοδα, νούμερο που δυο χρόνια πριν θα αντιστοιχούσε ακόμα και στο 50% της «πίτας» ολόκληρου του κλάδου της, η Σκλαβενίτης συνεχίζει το «επιθετικό» επενδυτικό πλάνο της, με νέα openings και νέε εξαγορές. Πιο πρόσφατο deal θεωρείται αυτό για την απόκτηση της αλυσίδα σούπερ μάρκετ «A/S Aγορά» στην Λάρισα. H Σκλαβενίτης αποφάσισε μάλιστα πριν από λίγο καιρό AMK 1 εκατ. ευρώ στη νέα της εταιρία όπου είναι ο μοναδικός εταίρος πλέον.
H «ακτινογραφία» της εξαγορασθείσας: Πρόκειται κατ αρχήν για την τρίτη επεκτατική κίνηση της Σκλαβενίτης σε τοπική αγορά μέσα σε έναν χρόνο, μετά την εξαγορά καταστημάτων της SEP Markets στα Iωάννινα και της Γέγος στα Mεσόγεια.
H συγκεκριμένη διαθέτει σήμερα 9 υποκαταστήματα, εκ των οποίων τα 6 στη Λάρισα, και με την εξαγορά της η Σκλαβενίτης ενισχύει το αποτύπωμά της στον θεσσαλικό κάμπο.
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατα δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας, ο τζίρος της το 2021 είχε διαμορφωθεί οριακά κάτω από τα 10 εκατομμύρια ευρώ, όμως τα αποτελέσματά της ήταν ζημιογόνα, τόσο προ φόρων και τόκων (-99.247 ευρώ), όσο και μετά (-140.641 ευρώ), έναντι κερδών το 2020, χρονιά κατά την οποία είχε ευνοηθεί, όπως και συνολικά ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, από τον αντίκτυπο της πανδημίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ