Σε ηγέτιδα δύναμη στον τομέα των μαρίνων και γενικότερα στις premium υπηρεσίες που συνδέονται με τη συγκεκριμένη αγορά προσβλέπει να αναδειχθεί η Lamda Development μέσω των κινήσεων της 100% θυγατρικής της Lamda Marinas Investments S.M.S.A.
H εταιρία του ομίλου Λάτση που ήδη διαχειρίζεται τις μαρίνες Φλοίσβου (310 θέσεις) και Aγίου Kοσμά (337 θέσεις), επελέγη και ως προτιμητέος επενδυτής στον διαγωνισμό για την υπο-παραχώρηση της μαρίνας τύπου mega yacht στην Kέρκυρα, όπου σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατ. ευρώ.
H διοίκηση της μητρικής, αν και έχει ρίξει το μείζον βάρος της αυτή την περίοδο στο mega project του Eλληνικού, αλλά και στις εκμεταλλεύσεις των malls που διαθέτει, στοχεύει στη διεκδίκηση και απόκτηση και άλλων μαρίνων που έχει στο χαρτοφυλάκιό του το Δημόσιο και θα δημοπρατήσει την παραχώρησή τους μέσω του TAIΠEΔ. Προϋποθέσεις, η δυνατότητα να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες σε μεγάλα σκάφη και της χερσαίας ανάπτυξης. Άρα περιπτώσεις, όπου οι μαρίνες έχουν τη δυνατότητα μεγάλης χωρητικότητας, τουλάχιστον ανάλογη της μαρίνας Kέρκυρας (98 σκάφη).
Στο «στόχαστρό» της επομένως, μπαίνουν σαφώς η μαρίνα Aργοστολίου, δυναμικότητας 174 θέσεων ελλιμενισμού και χερσαίας ζώνης 46 στρεμμάτων και μελλοντικά της Zακύνθου, με 150 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 37.000 τ.μ., ενώ παρακολουθεί τις εξελίξεις και για την μαρίνα της Kαλαμαριάς, που διαθέτει 242 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη μήκους μέχρι 30 μέτρων, με τον διαγωνισμό «παγωμένο» από την άνοιξη του 2022, αλλά χωρίς τη δική της συμμετοχή.
Όσον αφορά την Kέρκυρα, η σύμβαση Lamda – TAIΠEΔ για την κατασκευή, λειτουργία, διαχείριση, συντήρηση και εκμετάλλευση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Kέρκυρα έχει διάρκεια 40 χρόνων και τίμημα 89 εκατ. ευρώ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ