Για 15η χρονιά, η πρωτοποριακή ετήσια ερευνητική μελέτη της Havas διερευνά τη νέα εποχή των υπερ-προσωποποιημένων σκοπών για τα brands.
Μια μελέτη ορόσημο που διερευνά νέες συμπεριφορές, μεταβαλλόμενες πολιτιστικές δυναμικές και προτεραιότητες για επιχειρήσεις και μάρκες σε έναν περίπλοκο κόσμο. Στη φετινή έρευνα συμμετείχαν 91.000 άτομα σε δέκα αγορές παγκοσμίως, μαζί με 1.300 brands σε 42 κατηγορίες. Η μεθοδολογία της μελέτης εξετάζει 3 βασικούς πυλώνες του αντίκτυπου ενός brand: τις προσωπικές, τις λειτουργικές και τις συλλογικές πεποιθήσεις της. Ένα meaningful brand™ είναι αυτή που έχει καλή απόδοση και στις 3 μετρήσεις.
Meaningful Brands™ αλά Ελληνικά
«Η φετινή έκθεση προσφέρει μια σειρά insights στους brand marketers προκειμένου να επιτύχουν και να αναπτυχθούν στην εποχή του Me–conomy», όπως δηλώνει ο Κωνσταντίνος Βατούγιος, Tech & Creative Strategist της Solid Havas. Ενόψει του δεύτερου κύματος δημοσίευσης που θα περιλαμβάνει και την Ελλάδα, η Solid Havas:
- Προσφέρει ειδική γνώση στους πελάτες της για τις κατηγορίες που τους αφορούν.
- Αναλύει και παρουσιάζει στα brands που συμμετείχαν, τα αποτελέσματα και τα insights που τους αφορούν στην Ελλάδα.
- Προετοιμάζει την συμμετοχή όσων επωνυμιών επιθυμούν να πάρουν μέρος στην επόμενη παγκόσμια Meaningful Brands™ που φυσικά θα διεξαχθεί και στη χώρα μας. Έτσι, θα έχουν το αποκλειστικό προνόμιο να δουν πώς σκοράρει η επωνυμία τους αλλά και ο ανταγωνισμός τους.
Τα φετινά ευρήματα:
Τα ευρήματα της φετινής έκθεσης καταδεικνύουν ότι ενώ οι ενέργειες των εταιρειών για την προώθηση της κοινωνικής προόδου, της συμπερίληψης και των βιώσιμων συμπεριφορών έχουν γίνει πιο σημαντικές και αναμενόμενες, οι άνθρωποι ζώντας σε απαιτητικούς και αβέβαιους καιρούς, εξετάζουν τα πάντα μέσα από το φακό του «εγώ». Στο “Me-conomy”, τα brands πρέπει να δράσουν αποφασιστικά για να οδηγήσουν την κοινωνική αλλαγή και πρόοδο, αλλά χρειάζεται επίσης να προσφέρουν καθημερινή χαρά, να υποστηρίζουν την ψυχική ευεξία, να κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, να προσφέρουν οικονομικές απολαύσεις και πολλά άλλα. Και τα καλά έργα των brands, αν και αναμενόμενα, δεν πρέπει πλέον να προβάλλονται ως ηρωισμοί. Στη σημερινή «Me-conomy», οι καταναλωτές θέλουν οι επωνυμίες να τους βοηθήσουν να ηγηθούν οι ίδιοι ως της κοινωνικής αλλαγής. Η αλλιώς, «χαρά, εξαιρετικές υπηρεσίες, υπερ-λειτουργικότητα και αναβάθμιση της καθημερινότητας», όπως δηλώνει ο Mark Sinnock, Global Chief Strategy, Data & Innovation Officer, Havas Creative.
Πώς τα καταφέρνουν τα Meaningful Brands™
Ο ρόλος του Meaningful Brands™ είναι να διερευνήσει αλλαγές στις ζωές, τις στάσεις και τις συμπεριφορές των ανθρώπων και να αποκαλύψει τι σημαίνει αυτό για τις επωνυμίες — αλλά το πιο σημαντικό, πώς μπορούν να έχουν μεγαλύτερη σημασία στη ζωή των ανθρώπων. Τα «Meaningful Brands™» στα καλύτερά τους, κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καταλαμβάνουν μεγαλύτερο χώρο στην κουλτούρα του κοινού και επίσης προετοιμάζονται για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. «Αναμφίβολα το «Me–conomy» προσφέρει ευκαιρίες για τις μάρκες να ευδοκιμήσουν αλλά για να το κάνουν αυτό, πρέπει να εμφανιστούν διαφορετικά και να επαναπροσδιορίσουν την προσωπική, συλλογική και λειτουργική αξία που δημιουργούν για τους ανθρώπους», δηλώνει η Seema Patel, Global Managing Director, Mx Intelligence, Havas Media Group.