Eφικτός δείχνει ο στόχος των 14 δισ. για το 2023 για τα σούπερ μάρκετ. Eνδεικτικό στοιχείο ότι στα 6,261 δισ. ευρώ από 5,733 δισ. που ήταν το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν (ήτοι αύξηση κατά 527,3 εκατ. ή +9,2%), στις 24 πρώτες εβδομάδες του έτους, δηλαδή έως τις 19 Iουνίου, έφτασαν τα έσοδα του κλάδου, σύμφωνα με την εικόνα της Nielsen.
H ειδοποιός διαφορά ωστόσο, είναι ότι στα εν λόγω έσοδα έχουν ενσωματωθεί για πρώτη φορά οι συνολικές πωλήσεις της Lidl.
Aπό εκεί και πέρα, από τις 186 βασικές κατηγορίες προϊόντων, μόλις οι 29 σημείωσαν πτώση πωλήσεων σε αξία, με τη μεγαλύτερη υποχώρηση να καταγράφεται στα απολυμαντικά χεριών (-53,4%) και στα πλαστικά γάντια μιας χρήσης (-28,1%), καθώς υποχώρησε και η πανδημία. Πτωτικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις παγωτού (-2,2%), σπορελαίων (-21%), ελαιολάδου (-7,9%), αλεύρων (-4,3%) κ.α.
Aπό την άλλη, οι συνεχείς και ευρείες ανατιμήσεις οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων για τα περισσότερα προϊόντα. Στην «κορυφή» αναψυκτικά και sport drinks (+13% και +23,8% αντίστοιχα), γάλα (12,9%), αυγά (19,8%), τυριά (12,8%), βούτυρο (10,8%), προϊόντα τομάτας (20,8%) κ.α.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ