Η …σέντρα στο Μουντιάλ της Βραζιλίας δεν αργεί (12 Ιουνίου) και η Folli Follie ετοιμάζεται να «εξαργυρώσει» την «χρυσή» -έτσι κι αλλιώς- συμφωνία της με την Dufry για την πρόσφατη σχετικά πώληση των ΚΑΕ, με έναν ακόμα τρόπο.
Με την αξιοποίηση της αχανούς αγοράς της Λατινικής Αμερικής, όπου ο «σύμμαχος» της ελληνικής πολυεθνικής «βασιλεύει».
Αυτό, αφορά κυρίως την Βραζιλία των 200 εκατ. κατοίκων και των …3,3 εκατ. τουριστών που θα ταξιδέψουν εκεί για να δουν μπάλα.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η Dufry είναι εισηγμένη όχι μόνο στην Ελβετία, αλλά, και στην «χώρα της σάμπας».
Στο πλαίσιο του deal για τα ΚΑΕ, η Dufry απέκτησε μετοχές της Folli Follie. Ταυτόχρονα, η Folli Follie διατηρεί πρόσβαση στο δίκτυο της Dufry για την προώθηση των ειδών της και όπως δηλώνει ο CEO της τελευταίας, Juliαn Dνaz, το πλάνο περιλαμβάνει « …σημαντικά projects σε Βραζιλία, Ασία, ΗΠΑ, Καναδά, τα οποία θα “τρέξουν” σε φουλ ρυθμούς».
Η Dufry ανακοίνωσε αύξηση εσόδων ύψους 9% για το πρώτο 3μηνο του 2014 και η ηγεσία του ομίλου δεν διστάζει να ομολογήσει ότι το μεγαλύτερο μερίδιο (6,8%) προέρχεται από την συνεισφορά της εξαγοράς των ελληνικών Duty Free.
Η ευκαιρία της Βραζιλίας είναι μεγάλη και ο Dνaz αποκαλύπτει « …ο πυρήνας της δραστηριότητας μας θα βρίσκεται στα διεθνή αεροδρόμια 4 μεγάλων πόλεων, όπως το Σάο Πάολο και η πρωτεύουσα Μπραζίλια» και θέτει ως στόχο « …να ανοίξουν όλα τα καταστήματα μας πριν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου»!