Με ισχυρά μεγέθη τα οποία όμως δεν έφτασαν τον πήχη της αγοράς ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent.
Ειδικότερα, ο μεγαλύτερος παραγωγός βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως και πάροχος της πλατφόρμας επικοινωνίας WeChat, ανακοίνωσε ότι τα έσοδά του την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου ανήλθαν σε 149,2 δισ. γουάν (20,45 δισ. δολάρια).
Πρόκειται για αύξηση 11% από την ίδια περίοδο πέρυσι, ωστόσο ήταν χαμηλότερη από τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών στη Refinitiv για 151,73 δισ. γουάν.
Η αύξηση των εσόδων της Tencent ήταν κοντά στο 10,7% του πρώτου τριμήνου, αλλά σε μία ευνοϊκή ετήσια σύγκριση καθώς πέρυσι στο δεύτερο τρίμηνο είχε εμφανίσει πτώση εσόδων κατά 1% – την πρώτη τους τριμηνιαία μείωση ιστορικά.
Παρόμοια ήταν η εικόνα και στην καθαρή κερδοφορία της, η οποία πραγματοποίησε ετήσιο άλμα 41% στα 26,17 δισ. γουάν αλλά έχασε κατά πολύ τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 33,41 δισ. γουάν.
Ο βασικός κλάδος της Tencent, των βιντεοπαιχνιδιών παρουσίασε ασθενέστερη του αναμενόμενου ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο, με τα εγχώρια έσοδα του σχεδόν σταθερά στα 31,8 δισ. γουάν, ενώ τα διεθνή αυξήθηκαν κατά 12% στα 12,7 δισ. γουάν.
Αντίθετα, θετικό στοιχείο ήταν ο κλάδος των εσόδων της από τη διαδικτυακή διαφήμιση, τα οποία εκτινάχθηκαν κατά 25% με φόντο την αυξημένη χρήση της πλατφόρμα της με βίντεο μικρής διάρκειας (κάτι αντίστοιχο του Tik Tok).