Αισιοδοξία για την πορεία της χώρας εξέφρασε ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα το εργοτάξιο στις σήραγγες παράκαμψης του Πλαταμώνα, στον Παντελεήμονα Πιερίας.
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην σημασία όχι μόνο του συγκεκριμένο έργου, αλλά και σε αυτό της Στυλίδας, καθώς και στις σήραγγες των Τεμπών, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι η Ελλάδα επανεκκίνησε το δυναμικό της.
Ειδικότερα ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στην παράκαμψη του Πλαταμώνα, την παράκαμψη της Στυλίδας, αλλά και στις σήραγγες των Τεμπών, έργα τα οποία όπως είπε δεν θα βελτιώσουν μόνο το οδικό δίκτυο, αλλά θα μειώσουν, όπως έχει εκτιμηθεί και κατά 70% τα τροχαία ατυχήματα.
Ως εκ τούτου, συνέχισε ο πρωθυπουργός, είναι ένα έργο πολύτιμο για την Ελλάδα, είναι πάρα πολύ χρήσιμο ο ελληνικός λαός να ξέρει ότι επιτέλους το έργο αυτό της κεντρικής αρτηρίας που ενώνει όλη την Ελλάδα σε λίγους μήνες θα παραδοθεί στον Έλληνα φορολογούμενο.
«Ταυτόχρονα με αυτό, τα έργα αυτά αποδεικνύουν ότι τώρα ξαναμπήκανε μπροστά, όπως ξέρετε δεν υπήρχανε για αρκετά χρόνια καθόλου, αποδεικνύουν ότι η δράση που έχει ξεκινήσει, η Ελλάδα επανεκκίνησε το δυναμικό της και είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα, κοιτάζοντας μόνο μπροστά, με σταθερά βήματα μπροστά», είπε.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων, Στράτο Σιμόπουλο, ο οποίος του έδειξε το σχεδιάγραμμα του έργου και επισήμανε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, στο οποίο μετέχουν ελληνικές και ξένες εταιρίες, χάρη στο οποίο θα παρακαμφθούν οι επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα και έτσι η διαδρομή θα γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς και χωρίς τα τροχαία ατυχήματα του παρελθόντος.
Ο γενικός διευθυντής της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», Δημήτρης Γκατσώνης, είπε στους δημοσιογράφους ότι όλα τα εργοτάξια βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, θα απασχοληθούν έως και 1.500 άτομα συνολικά στο έργο και συνεργάζονται με περίπου 200 εταιρίες ελληνικές και κυρίως τοπικές.
Το 2015 η ολοκλήρωση του έργου
Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου έως το τέλος του 2015, όμως ο στόχος είναι τα νέα τμήματα να ανοίξουν και να δοθούν στην κυκλοφορία νωρίτερα, περίπου προς το τέλος του καλοκαιριού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα μειωθεί η συνολική διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά μισή ώρα έως 45 λεπτά. Το συνολικό έργο έχει μήκος 25 χιλιόμετρα από τα οποία τα 14 είναι ανοιχτού αυτοκινητοδρόμου και τρεις δίδυμες σήραγγες.
Η δεύτερη από τις τρεις σήραγγες είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, με μήκος 6 χιλιομέτρων.
Σημειώνεται ότι τον πρωθυπουργό, συνόδευαν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, ο υπουργός Μακεδονίας και Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, ο υφυπουργός Παιδείας, Κώστας Γκιουλέκας, οι βουλευτές της ΝΔ, Γιώργος Ορφανός, Σάββας Αναστασιάδης, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Γιάννης Ιωαννίδης και ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Δημήτρης Χριστογιάννης.