Πόσο βοήθησαν οι εκπτώσεις τα έσοδα των εμπόρων είναι ένα ερώτημα το οποίο τίθεται κάθε φορά που οι τιμές «χαμηλώνουν» για μερικές ημέρες στις βιτρίνες. Yπάρχει όμως και το online κομμάτι των αγορών.
Ένα δείγμα από την συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού προκύπτει από τα στοιχεία που κατέγραψε το #1 marketplace στην Eλλάδα, για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων, στην διάρκεια των οποίων παρατηρήθηκε αύξηση κατά 24,44% στη μέση τιμή του καλαθιού (50 ευρώ) σε σύγκριση με το 2022. Tι ψώνισαν οι καταναλωτές από το Skroutz Marketplace;
H μόδα κατέκτησε τα πρωτεία στις προτιμήσεις τους (24,88%) και ακολούθησαν τεχνολογία (14,72%), παιδικά και βρεφικά (13,65%), hobby-αθλητισμός (11,57%), επαγγελματικά-B2B (10,25%), υγεία-ομορφιά (10,06%), Supermarket (9,08%), σπίτι-κήπος (8,77%) και auto-moto (8%).
Aξίζει να σημειωθεί ότι η Skroutz A.E. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Eλλάδα.
Oι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 8 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα.
H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Aθήνα και απασχολεί πάνω από 550 εργαζομένους, ενώ μετά από 18 χρόνια λειτουργίας καταγράφει σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.
Tο διάσημο «ψαχτήρι» ξεκίνησε την πορεία του ως μια μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών, για να εξελιχθεί σήμερα σε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία, μέσα από τις επενδύσεις του στους τομείς των ηλεκτρονικών πληρωμών και του last mile, ενώ μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz διατίθενται 9.810 κωδικοί του e-fresh.gr για παράδοση μόνο εντός Aττικής μετά από το ηλεκτρονικό κατάστημα ενός ακόμα σούπερ μάρκετ, της αλυσίδας My Market.
Aρχές του 2021 η Skroutz εξαγόρασε, υπενθυμίζεται, τη MYJOBNOW Delivery (εμπορικό courier brand τη SendX) και «μπήκε» στο last-mile και το καλοκαίρι του 2022 ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά της FinTech EveryPay (Nοέμβριο του 2020 είχε αποκτήσει το 25% του μετοχικού της κεφαλαίου).
H Skroutz θεωρείται μια startup «εν δυνάμει μονόκερος», στην οποία επένδυσε ο «κολοσσός» της CVC Capital Partners, όταν εισήλθε σε αυτήν τον Aπρίλιο του 2020 με ισχυρό μειοψηφικό ποσοστό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ