Μια ξεχωριστή, άμεση και διαδραστική εμπειρία και μια προεικόνιση του μέλλοντος των διαδραστικών εκθέσεων είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι επισκέπτες της ΔΕΘ που πέρασαν από το πρώτο της Metaverse Περίπτερο της Innovation Group, μια εξέλιξη του project “e-expo” σε συνεργασία με την Metaverse πλατφόρμα Spatial.io (στην οποία εντάσεται η Innovation Group ως Creator).
Οι επισκέπτες της έκθεσης μπόρεσαν να βυθιστούν σε μια ψηφιακή διάσταση, όπου η διαφήμιση, το Digital Marketing και οι υπηρεσίες Web 3.0 – Metaverse συνδυάζονται αρμονικά. Για τους χρήστες που δεν βρίσκονταν εκεί φυσικά, η πλατφόρμα προσφέρει ενεργή συμμετοχή και πρόσβαση από τον χώρο τους.
Πέρα από ένα απλό περίπτερο, πρόκειται για μια πύλη προς το μέλλον της τεχνολογίας και της επικοινωνίας. Άλλωστε μπορεί το Metaverse της Meta να χάνει έδαφος αλλά οι λύσεις γύρω από το το Web 3.0 είναι εδώ και ορίζουν το “νέο” Multimedia περιεχόμενο που πρέπει να αναπτύξουν οι επιχειρήσεις.
Στο περίπτερο της Innovation Group οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για εφαρμογές Metaverse για όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες ενώ παρουσιάστηκε ένας Τουριστικός Οδηγός εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας που στηρίζεται σε ARCloud και στο ARCore της Google που θα αλλάξει τα δεδομένα στο Destination Branding και στις Online Κρατήσεις.
Τέλος, η πρόσβαση μέσο Oculus (Meta Quest 2) ή άλλων γυαλιών εικονικής πραγματικότητας κάνει την εμπειρία μοναδική ενώ το περίπτερο είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές (android, ios) και μέσω web.