Μια νέα διάσταση στα μοντέλα της –που είναι όλα «φρέσκα» προσπαθεί να δώσει η BMW από αυτό το καλοκαίρι.
Η βαυαρική φίρμα επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων της και προσφέρει μία νέα γενιά τετρακύλινδρων diesel για την BMW Σειρά 5 και πρόσθετες εκδόσεις για τις BMW Σειρά 2 Coupe, BMW Σειρά 4 Cabrio και BMW Σειρά 4 Gran Coupe.
Στις BMW 518d και BMW 520d, η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 5 kW σε συνδυασμό με αισθητά μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων. Αποδίδοντας 140 kW/190 hp, η BMW 520d Sedan με 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,1 – 4,5 lit/100 km με εκπομπές CO2 109 – 119 g / km και καθιερώνει νέα πρότυπα για τα premium μοντέλα της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Ευφυές σύστημα τετρακίνησης διατίθεται τώρα προαιρετικά για την BMW Σειρά 2. Πρώτη από όλες, η BMW M Performance BMW M235i xDrive Coupe θα δώσει το έναυσμα για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, τη γκάμα θα πλαισιώσει η BMW 228i Coupe.
10 εκδόσεις!
Δέκα νέες εκδόσεις μοντέλων θα λανσαριστούν στην BMW Σειρά 4. Ένας ακόμα βενζινοκινητήρας και τρεις επιπλέον diesel θα διατίθενται για τη Σειρά 4 Cabrio.
Από το καλοκαίρι του 2014, δύο straight six diesel θα προσφέρονται για την BMW Σειρά 4 Gran Coupe.
Επιπλέον, δύο ακόμα βενζινοκινητήρες μπορούν να συνδυάζονται με BMW xDrive. Για μία φορά ακόμα, η BMW Σειρά 5 θα εγκαινιάσει νέα πρότυπα απόδοσης στην ανώτερη, μεσαία κατηγορία φέτος το καλοκαίρι.
Η νέα γενιά τετρακύλινδρων diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo κάνει πρεμιέρα στις BMW 518d, BMW 520d και BMW 520d xDrive, που θα διατίθενται σαν sedan και touring μοντέλα.
Τα δίλιτρα σύνολα διαθέτουν αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο με θερμικής συγκόλλησης χιτώνια για βελτιστοποίηση των συντελεστών εσωτερικών τριβών, ενσωματωμένους αντικραδασμικούς άξονες, ηλεκτρονικά χαρτογραφημένη αντλία λαδιού, ένα πολύ αποδοτικό σύστημα υπερσυμπίεσης με μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής και άμεσο ψεκασμό Common Rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, των οποίων η μέγιστη πίεση έχει αυξηθεί στα 2.000 bar.
Επιπλέον, οι diesel, που βασίζονται στο νέο αρθρωτό σύστημα κινητήρων του BMW Group υπερέχουν λόγω βελτιστοποιημένης θερμοδυναμικής απόδοσης του βασικού κινητήρα και μιας πολύ άμεσης απόκρισης όταν χρησιμοποιείται το Auto Start Stop.
xDrive
Η σπορ απόλαυση στη μικρομεσαία κατηγορία ενισχύεται από φέτος το καλοκαίρι. Η νέα BMW M235i xDrive Coupe μεταφέρει σταθερά την ισχύ που παράγεται από τον straight six κινητήρα 240 kW/326 hp και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Το ευφυές σύστημα τετρακίνησης θα διατίθεται για πρώτη φορά στην BMW Σειρά 2 Cabrio.
Η BMW M235i xDrive Coupe, που περιλαμβάνει στάνταρ 8-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic, επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,6″.
Αυτό το μοντέλο ολοκληρώνει το 0 – 100 km/h κατά 0,2 δευτ. ταχύτερα από την BMW M235i Coupe με παραδοσιακή πίσω κίνηση (RWD). Η κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 7,8 lit/100 km με εκπομπές CO2 182 g / km.
Η δεύτερη νέα προσθήκη σ’ αυτή τη σειρά είναι η BMW 228i Coupe, της οποίας ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo αποδίδει μέγιστη ισχύ 180 kW/245 hp και μέγιστη ροπή 350 Nm. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση της νέας BMW 228i Coupe είναι 6,6 lit / 100 km. Οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 είναι 154 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, εξαρτάται από τον τύπο του ελαστικού). Συνολικά, διατίθενται τρεις βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες για την BMW Σειρά 2 Coupe.
BMW 4 Cabrio
Ο αριθμός κινητήριων συνόλων για την BMW Σειρά 4 Cabrio θα αυξηθεί από πέντε σε εννέα μέχρι το καλοκαίρι του 2014. Η BMW 420i Cabrio θα είναι το νέο βασικό μοντέλο με δίλιτρος βενζινοκινητήρας τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει μέγιστη ισχύ 135 kW/184 hp και μέγιστη ροπή 270 Nm, για επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 8,2″.
Η μέση κατανάλωση της BMW 420i Coupe κυμαίνεται μεταξύ 6,6 – 6,8 lit /100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 154 – 159 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, εξαρτάται από τον τύπο του ελαστικού).
Ο straight six βενζινοκινητήρας 225 kW/306 hp της BMW 435i Cabrio συνδυάζεται προαιρετικά με 4WD xDrive. Η μέση κατανάλωση της BMW 435i xDrive Cabrio είναι 7,9 – 8,1 lit /100 km. Οι εκπομπές CO2 είναι 184 – 189 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, εξαρτάται από τον τύπο του ελαστικού).
Εξάλλου, τρεις ακόμα diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo διατίθενται για το ανοιχτό τετραθέσιο. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας της BMW 425d Cabrio χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων και άμεσο ψεκασμό Common Rail, μία τεχνολογία που βοηθά να επιτυγχάνεται μέγιστη ισχύς 160 kW/218 hp και μέγιστη ροπή 450 Nm.
Αυτή η ιδιαίτερα πλεονεκτική σχέση μεταξύ σπορ χαρακτήρα και απόδοσης αντανακλάται στο χρόνο επιτάχυνσης των 7,3″ για το 0 – 100 km/h, στη μέση κατανάλωση των 5,2 – 5,4 lit /100 km και στις εκπομπές CO2 138 – 142 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, εξαρτάται από τον τύπο του ελαστικού).
Από το καλοκαίρι, οι straight six diesel που διατίθενται για την BMW Σειρά 4 Cabrio θα υιοθετούν BMW TwinPower Turbo. Στην BMW 430d Cabrio, αυτή η τεχνολογία περιλαμβάνει έναν υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής και άμεσο ψεκασμό Common Rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ.
Η μέγιστη ισχύς των 190 kW/258 hp και η μέγιστη ροπή των 560 Nm βοηθούν το αυτοκίνητο που εφοδιάζεται στάνταρ με 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic, να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,9″.
Η BMW 430d Cabrio καταναλώνει 5,3 – 5,5 lit βενζίνης / 100 km.
Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 139 και 144 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, εξαρτάται από τον τύπο του ελαστικού).