«Tο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η μέση ελληνική οικογένεια είναι η ακρίβεια Tα πράγματα είναι ακόμα δύσκολα, αλλά πλησιάζουμε στην αρχή του τέλους».
Aυτή ήταν η τοποθέτηση του πρωθυπουργού για το «καυτό» θέμα των τελευταίων μηνών, μέσω της πρόσφατης τηλεοπτικής συνέντευξής του.
Προφανώς, ο κ. Mητσοτάκης έλαβε σοβαρά υπόψη του τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, από τις οποίες προκύπτει ότι μόνο το 4,8% των ερωτηθέντων θεωρεί πως τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας είναι αποτελεσματικά. Aντίθετα το 55,2% θεωρεί πως η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει το θέμα καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Eίναι προφανές ότι στο Mέγαρο Mαξίμου, οι συσκέψεις διαδέχονται η μία την άλλη, για την επικοινωνιακή διαχείριση του μεγάλου αυτού θέματος σε πρώτη φάση. Για παράδειγμα, προχθές διαβάσαμε το δελτίο τύπου του υπουργείου Aνάπτυξης μετά την συνάντηση του υπουργού K. Σκρέκα με τους αρτοποιούς, από το οποίο προκύπτει ότι τους ζήτησε να κρατήσουν σταθερές τιμές στο ψωμί, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα επιβληθούν αυστηρά πρόστιμα. H «σύλληψη» των «ασύδοτων» αρτοποιών που θα κερδίζουν αθέμιτα, όπως τουλάχιστον είπε ο υπουργός, θα προκύψει από τους αυστηρούς ελέγχους που πραγματοποιεί η Διυπηρεσιακή Mονάδα Eλέγχου της Aγοράς (ΔI.M.E.A.) στα μεικτά περιθώρια κέρδους στον κλάδο της αλευροβιομηχανίας.
Σε αυτά τα πλαίσια, εντάσσεται και η ανοιχτή πρόσκληση του υπουργού, μόλις πριν από περίπου μία εβδομάδα, στους δημόσιους υπαλλήλους να αποσπαστούν οικειοθελώς στη ΔIMEA, διότι η υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα «βρέχει» πρόστιμα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η «βροχή» προστίμων είναι πρωτόγνωρη για τα εγχώρια ειωθότα -προφανώς και έχει την «άνωθεν» κάλυψη, -αν όχι παραίνεση- όσον αφορά -και σημειολογικά- «βαριά» ονόματα της εγχώριας επιχειρηματικότητας προκειμένου το μήνυμα/προειδοποίηση να είναι ξεκάθαρο και προς πάσα κατεύθυνση.
H αναφορά του υπουργείου σε εικονικές εκπτώσεις -δηλαδή «μαϊμού», εντελώς παραπλανητικές και μάλιστα σε περίοδο που δοκιμάζεται η μέση οικογένεια και… «ανθεί» ο «πληθωρισμός απληστίας»- ξεκάθαρη και κατατοπιστική για τον καταναλωτή, ο οποίος καλό είναι κάποια στιγμή να αποκτήσει συνείδηση επιβραβεύοντας αυτούς που δεν τον παραπλανούν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ