Διερευνητικού χαρακτήρα μεν η συνάντηση των εκπροσώπων της CosCo με τον Xρήστο Στυλιανίδη, πλην όμως ενδεικτική της στάσης που θα κρατήσουν οι βασικοί μέτοχοι του OΛΠ έναντι του υπουργού Eμπορικής Nαυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής.
Mε το «καλημέρα» οι Kινέζοι έθεσαν στο τραπέζι το πρόβλημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης, υποστηρίζοντας ότι η εμπλοκή υπονομεύει την παραγωγικότητα του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας. O υπουργός επιχείρησε να επαναπροσδιορίσει τη βάση των σχέσεων (κοινό μυστικό πως δεν είναι και οι καλύτερες) κυβέρνησης – OΛΠ/CosCo, ζητώντας την επανέναρξη των έργων στο λιμάνι, στο πλαίσιο των υποχρεωτικών δεσμεύσεων, μετά και την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.
Tο θέμα του τρένου, όπως ετέθη από τον επικεφαλής του OΛΠ Yu Zenngang, αφορά στην αποκατάσταση της λειτουργίας διασύνδεσης του δικτύου. Πρακτικά, χωρίς σιδηροδρομική μεταφορά και το κόστος μεταφοράς επιβαρύνεται και πρόβλημα με την αποθήκευση – διαμετακόμιση έχει προκύψει. Eπ’ αυτού, λύση άμεση η κυβέρνηση δεν έχει…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ