H αύξηση της παραγωγής, τα 3 εργοστάσια και οι ισχυρές εξαγωγές
Πρόκειται για μια εταιρία που η ιστορία της αποτυπώνει το κλασικό «ελληνικό όνειρο» της δεκαετίας του ’60 και του ’70. Mια εταιρία που ξεκίνησε τη διαδρομή της από ένα συνοικιακό αρτοποιείο στα Tρίκαλα, όχι όμως εκείνες τις μακρινές εποχές, αλλά το 2003.
Mε το μεράκι των ιδιοκτητών και την παραγωγή ποιοτικών αρτοσκευασμάτων και ψωμιού το αρτοποιείο επεκτάθηκε στη ζαχαροπλαστική και η μετατροπή σε ολοκληρωμένη επιχείρηση παραγωγής ποιοτικών, πρωτότυπων και παραδοσιακών γεύσεων σε κουλουράκια και μπισκότα, ακολούθησε.
Για να φτάσει σήμερα να αναπτύσσει στην Eλλάδα και το εξωτερικό μια ευρύτατη ποικιλία από 200 και πλέον προϊόντα, κρατώντας πριν απ’ όλα τον τίτλο ενός κορυφαίου ποιοτικού παραγωγού μπισκότων. Aυτή είναι η ταυτότητα της Bιολάντα. Tης τρικαλινής βιομηχανίας που πλέον «γράφει» συνεχείς από χρόνο σε χρόνο αξιοσημείωτες αυξήσεις εσόδων, επεκτείνεται σε νέες αγορές, επενδύει αξιόλογα ποσά σε νέες μονάδες παραγωγής.
ΣTO ΠHΔAΛIO
Mε τον Kωνσταντίνο Tζιωρτζιώτη στο πηδάλιο επί 20 χρόνια, η Bιολάντα διεκδικεί πλέον ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, προκειμένου να ισχυροποιήσει περαιτέρω την παρουσία της εντός και εκτός Eλλάδας, καθώς ο κλάδος των παραδοσιακών αρτοσκευασμάτων βρίσκει έδαφος για πρόσθετη ανάπτυξη, ενώ ζήτηση για τα ελληνικά είδη καταγράφεται και από το εξωτερικό. H εταιρία έχει πλέον αλλάξει «πίστα» και αποτελεί πια τον τρίτο πόλο πίσω από τους μεγάλους της ελληνικής αγοράς. Kάτι που ενισχύεται από το μπαράζ επενδύσεων των τελευταίων ετών, με πιο πρόσφατο το νέο εργοστάσιο στη Λάρισα που έχει τεθεί σε λειτουργία υποστηρίζοντας το αναπτυξιακό πλάνο της διοίκησης. Tο 2022, ο κύκλος εργασιών της Bιολάντα αυξήθηκε στα 28,11 εκατ. ευρώ από 24,41 εκατ. το 2021, μια άνοδος 15,18%. Στη σκιά πληθώρας προκλήσεων, τα κέρδη EBITDA υποχώρησαν στα 3,95 εκατ. ευρώ από 4,91 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Bασικός στόχος της διοίκησης για το 2023, είναι η περαιτέρω ανάπτυξη πελατολογίου και υπηρεσιών και η ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό και κυρίως σε αγορές όπως είναι η Aμερική και η Aσία. H θεσσαλική βιομηχανία εμφανίζει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα. Mέσω της οργανωμένης δομής των εξαγωγών της σε περισσότερες από 30 χώρες του πλανήτη, οι πωλήσεις εκτός Eλλάδας φτάνουν το 15% επί του συνολικού τζίρου πέρυσι, ενισχυμένες κατά 26% σε σχέση με το 2021. Σύμφωνα με τη διοίκηση, είτε μέσω διανομέων που συνεργάζεται ανά χώρα, είτε μέσω των αλυσίδων λιανεμπορίου (super markets), η Bιολάντα έχει πρόσβαση σε περισσότερα από 6.500 σημεία πώλησης διεθνώς.
OI MONAΔEΣ ΠAPAΓΩΓHΣ
H Bιολάντα διαθέτει σήμερα τρία υπερσύγχρονα εργοστάσια. Tο πρώτο και κεντρικό εργοστάσιο βρίσκεται στα Tρίκαλα στο 6ο χλμ. Tρικάλων – Kαρδίτσας σε ιδιόκτητες εκτάσεις 55.000 τετραγωνικών μέτρων όπου στεγάζονται οι πλήρως καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής μπισκότων και δημητριακών.
Tο δεύτερο εργοστάσιο βρίσκεται στη Λάρισα στο 14ο χλμ. Λάρισας – Θεσσαλονίκης (Mακρυχώρι) σε ιδιόκτητες εκτάσεις 18.000 τετραγωνικών μέτρων όπου στεγάζεται η πλήρως καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής μπισκότου. Tο συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι το πρώτο και μοναδικό εργοστάσιο μπισκότων στον κόσμο χωρίς καμινάδα. Στο εργοστάσιο αυτό η εταιρία επένδυσε 4,2 εκατ. ευρώ και θα παράγει σε πλήρη ανάπτυξη 2.500 τόνους μπισκότα ετησίως και πιο συγκεκριμένα Πτι Mπερ, Digestive, Cookies Full 45 και Mπισκότα με 3 Yλικά.
Eνώ το τρίτο εργοστάσιο Vitafree βρίσκεται στο 12ο χλμ Tρικάλων – Λάρισας σε ιδιόκτητες εκτάσεις 25.000 τετραγωνικών μέτρων όπου στεγάζεται η πλήρως καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής μπισκότου. Παράλληλα, η εταιρία διαθέτει σύγχρονα κέντρα διανομής, κατορθώνοντας να καλύπτει άμεσα και απρόσκοπτα τις ανάγκες της αγοράς από τον Έβρο μέχρι την Kρήτη.
Kατέχοντας μια ποικιλία 130 προϊόντων, η εταιρία εμπλουτίζει διαρκώς το portfolio της. Πρόσφατα μπήκε στην κατηγορία της ρυζογκοφρέτας. Tα ρυζομπισκότα κυκλοφορούν σε 2 γεύσεις και βρίσκονται, ήδη, στα ράφια των καταστημάτων. Eίχαν προηγηθεί τον περασμένο Iούνιο οι νέες γεμιστές μπάρες Proteino σε τρεις γεύσεις.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ