Αύξηση 18,2% στα έσοδα του ανακοίνωσε ο ΟΛΠ για το γ’ τρίμηνο του έτους στα 62,3 εκατ. ευρώ από 52,7 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα EBITDA του Οργανισμού ενισχύθηκαν κατά 25,6% και ανήλθαν σε 39,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους σημείωσαν αύξηση 28% και διαμορφώθηκαν σε 27,1 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία ανακοίνωσε παράλληλα αύξηση διακίνησης έναντι του 2022 στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς.
Όπως επισημαίνει, πρωτοπόρος αυτής της ανάπτυξης είναι ο τομέας της Kρουαζιέρας, επηρεασμένη κυρίως από την αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που χρησιμοποιούν ως αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά (homeport/άφιξη και αναχώρηση του πλοίου από το ίδιο λιμάνι) από 340 σε 455 (+33,8%), ενώ η αύξηση των επιβατών homeport κρουαζιέρας είναι περίπου 129,3% (από 378.899 σε 627.017 επιβάτες).
Παρά τη μείωση των συνολικών κινήσεων στον Τερματικό Σταθμό Αυτοκινήτων, σημείωσε σημαντική αύξηση στο εγχώριο φορτίο μεταφόρτωσης οχημάτων περίπου 35,6% (από 88.299 σε 119.735).
Στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων καταγράφεται μείωση 20,4% στη συνολική κίνηση. Η εν λόγω μείωση προέρχεται από τη μείωση της διακίνησης φορτίου μεταφόρτωσης -29,8% (από 386.945 σε 271.787 TEUs), ενώ αντισταθμίζεται μερικώς από την μικρή αύξηση του εγχώριου φορτίου κατά 11,3% (από 115.097 σε 128.059 TEUs). Αυτή η τάση των εγχώριων φορτίων, σε συνεργασία με το νέο δρομολόγιο φόρτωσης αυτοκινήτων και το έργο υπηρεσιών για τις μεταφορές αυτοκινήτων από την Κίνα προς την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και την Εγγύς Ανατολή που ξεκίνησε το 2023 είναι οι λόγοι πίσω από τις συνολικές βελτιώσεις στην επιχειρηματική μονάδα του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων.
Τέλος, σημαντικές αυξήσεις κατέγραψε η Ακτοπλοΐα ακολουθώντας τη θετική τάση της ελληνικής αγοράς.