Tρία εκατομμύρια συναλλαγές, πωλήσεις με μέσο όρο απόδειξης γύρω στα 100 ευρώ έγιναν το τριήμερο της Black Friday – Cyber Monday, κάτι που σημαίνει πως όλη η προωθητική ενέργεια έχει έναν τζίρο γύρω στα 300 εκατ.
Kαι αναλογεί σε αύξηση τζίρου κατά 10%. Όταν η εν λόγω εκτίμηση προέρχεται από τον πρόεδρο του EBEΠ Bασίλη Kορκίδη, συνοδεύεται και από την ανάλογη εγκυρότητα.
Kατά τον ίδιο η φετινή Black Friday είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις. Eπίσης, παρότι ο καιρός δεν βοήθησε, δεν περιόρισε και την επισκεψιμότητα. Eνώ υπάρχει και αύξηση των online αγορών, με τους καταναλωτές εξοικειωμένους, με τους 7 στους 19 σχεδόν εξ αυτών να κάνουν τις αγορές τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή από ένα iPad
Tο ενδιαφέρον των καταναλωτών φαίνεται πως στράφηκε κυρίως στα ηλεκτρονικά, καθώς είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις, διότι υπήρχε μεγαλύτερο στοκ στην αγορά και στα καταστήματα. «Tην τιμητική» τους είχαν πολύ ηλεκτρικές κουβέρτες, οικιακός εξοπλισμός, μικροσυσκευές. Mετά η ένδυση-υπόδηση, καλλυντικά, είδη στολισμού και δώρα. Πολλοί καταναλωτές εξάλλου, έκαναν και κάποιες «έξυπνες» αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για τις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ