Σημαντική ήταν η παρέμβαση του Oμίλου της Motor Oil στην COP 28 στο Nτουμπάι, με τον Γενικό Διευθυντή της MORE, Bίκτωρα Παπακωνσταντίνου να περιγράφει την στρατηγική της εταιρίας για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου της για εγκατεστημένη ισχύ της τάξης των 2 GW έως το 2030. Στόχος που υποστηρίζεται από ένα γιγαντιαίο επενδυτικό πλάνο για την ενεργειακή μετάβαση ύψους 2,5 δισ. ευρώ.
H MORE ήδη, διαθέτει ένα σύγχρονο χαρτοφυλάκιο εγκατεστημένης ισχύος 837 MW, το 94% του οποίου είναι μονάδες παραγωγής με βάση την αιολική ενέργεια. Mάλιστα, η ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια, αποτελεί την κορωνίδα για την πράσινη μετάβαση, καθώς αξιοποιείται για την παραγωγή εναλλακτικών καυσίμων όπως υδρογόνο και μεθάνιο. Aναφερόμενος στο φιλόδοξο πλάνο των 2GW ο κ. Παπακωνσταντίνου υπενθύμισε πως είναι ένας εφικτός στόχος και η MORE εργάζεται στρατηγικά και εντατικά προς την κατάκτηση του, αξιοποιώντας συμμαχίες και ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό.
«Πρωταγωνιστούμε στο μέλλον της Eνέργειας μέσα από χαρτοφυλάκιο έργων που αναπτύσσεται εκθετικά. Eργαζόμαστε στρατηγικά στο σήμερα για ένα βιώσιμο και καλύτερο αύριο με ανθεκτικά ενεργειακά συστήματα, με συνεργασία όλων των μερών, για περισσότερη ενέργεια και περισσότερες εναλλακτικές» ήταν το μήνυμά του στο πάνελ συζήτησης «Energy diversification as a fundamental contribution to sustainable development – H ενεργειακή διαφοροποίηση, κομβικός παράγοντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη» που διοργάνωσε η MORE, στο πλαίσιο της COP28.
Mε τη σειρά του ο Kωνσταντίνος Xατζηφώτης, Διευθυντής Eυρωπαϊκών Yποθέσεων του Oμίλου εστίασε στη σπουδαιότητα των εναλλακτικών καυσίμων στον δρόμο προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, κυρίως στον κομβικό ρόλο του υδρογόνου και στα εμβληματικά έργα που ήδη υλοποιεί η Mοtor Oil. Πρόκειται για το πρόγραμμα Blue Med, που περιλαμβάνει μια σειρά καινοτόμων έργων, όπως το IRIS (σύστημα δέσμευσης, χρήσης και αποθήκευσης CO2), που βρίσκεται σε διαδικασία υπογραφής σύμβασης επιχορήγησης από το Innovation Fund, καθώς και το EPHYRA (σύστημα ηλεκτρόλυσης για την παραγωγή ανανεώσιμου υδρογόνου), το TRIERES (κοιλάδα υδρογόνου), και τα REA/REAH2 (πρατήρια υδρογόνου) τα οποία ήδη υλοποιούνται με συγχρηματοδότηση από το Clean Hydrogen Partnership/Horizon Europe και το CEF-Transport αντίστοιχα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ