Αυξημένες πωλήσεις και συρρίκνωση ζημιών, τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο εταιρείας, ανακοίνωσε η ΑΓΕΤ Ηρακλής για το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Συγκεκριμένα, ο όμιλος ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 58,1 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 15,0%, σε σύγκριση με 50,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 51,6 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 11,2%, σε σύγκριση με 46,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε ζημιές 6,6 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με ζημιές 101,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2013. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε ζημιές 4,4 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με ζημιές 98,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Ο όμιλος παρουσίασε το πρώτο τρίμηνο του 2014 ζημιές μετά από φόρους 12,7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με ζημιές μετά από φόρους 86,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το πρώτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία παρουσίασε ζημιές μετά από φόρους 9,1 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με ζημιές 82,2 εκατ. ευρώ μετά από φόρους το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η αύξηση του κύκλου εργασιών το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, οφείλεται στην εξαγωγική δραστηριότητα και την ενίσχυση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
Προστίθεται πως μετά από πέντε χρόνια συνεχιζόμενης ύφεσης στην εσωτερική αγορά, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν θετικά από την αύξηση της κατασκευαστικής δραστηριότητας στα δημόσια και συγχρηματοδοτούμενα έργα υποδομής και ειδικότερα τα μεγάλα οδικά έργα. Όσο για την ιδιωτική οικοδομική δραστηριότητα, το πρώτο τρίμηνο του 2014 παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα.
Επιπρόσθετα, το πρώτο τρίμηνο του 2014 ο όμιλος και η εταιρεία συνέχισαν την υλοποίηση μέτρων μείωσης του λειτουργικού κόστους και βελτιστοποίησης των παραγωγικών, εφοδιαστικών και διοικητικών λειτουργιών.
Παράλληλα -σημειώνεται- εντείνονται οι προσπάθειες για αξιοποίηση ευκαιριών προώθησης καινοτομικών προϊόντων και λύσεων τόσο στην εγχώρια όσο και τις διεθνείς αγορές.