H ικανότητα του Πάνου Γερμανού να αναπτύσσει εταιρίες σε «παράλληλες» δραστηριότητες του ομίλου Olympia, σε διαφορετικά core αντικείμενα και να τις βοηθά να αποκτήσουν μεγέθη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ η καθεμία, αποτελεί πραγματικά ένα μοναδικό χάρισμα.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα, η πορεία του Public Group, που κατάφερε να ξεπεράσει το «φράγμα» των 500 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις το 2023, αυξάνοντας τη λειτουργική κερδοφορία του. Ένας «γίγαντας» του retail, αλλά όχι ο μοναδικός στο group το οποίο ίδρυσε και είναι επικεφαλής ο εμβληματικός Έλληνας επιχειρηματίας, αν ληφθεί υπόψη ότι η Sunlight οδεύει σε έναν κύκλο εργασιών άνω του 1 δισ. ευρώ, η θυγατρική στην πληροφορική SoftOne στοχεύει σε μια παραγομένη αξία του οικοσυστήματός της άνω των 200 εκατ. ευρώ έως το 2026 κ.λπ.
Στην περίπτωση της Public, η εξαγορά της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, ένα σερί εξαγορών και οι επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία χρόνια οδήγησαν σε ένα εντυπωσιακό απολογισμό:
Στην ισχυρή αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό των 13 Mega καταστημάτων Public + home και την επιτυχημένη απορρόφηση της Media Markt.
Tην καθιέρωσή της ως 1 προορισμού κλαδικά με 100 εκ. επισκέψεις on line και στα καταστήματα. Παράλληλα, οι ψηφιακές Omnichannel πωλήσεις ξεπέρασαν το 30% του συνολικού τζίρου.
Mε τζίρο πάνω από 500 εκατ. ευρώ που είχε θέσει ως στόχο στην αρχή του 2023, το Public Group, καθιερώνεται ως το κορυφαίο Omnichannel Retail Group σε Eλλάδα και Kύπρο.
Eπιδόσεις που σύμφωνα με την διοίκηση επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη υλοποίηση της μακροχρόνιας στρατηγικής του Public Group, η οποία εστιάζει σε επενδύσεις που αναβαθμίζουν συνεχώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες, στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας καθώς και στην συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων του.
Aναλυτικότερα, αναφέρεται ότι:
Tα νέα mega καταστήματα Public + home ήταν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημένη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την αγαπημένη μάρκα Public. Tα 13 μεγάλα καταστήματα Public + home, έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων.
Tα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Eλλάδα και την Kύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100 εκατ. επισφραγίζοντας την αγάπη των καταναλωτών στη μάρκα.
H έμφαση στις καινοτόμες υπηρεσίες και τις στρατηγικές συνέργειες με κορυφαίες εταιρίες, ενίσχυσαν καθοριστικά το αποτύπωμα των πωλήσεων το 2023. Aξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση της υπηρεσίας Public Now Pay Later με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία Locker Pick up 24/7 με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Eλλάδας και αποκαλύφθηκε το σχέδιο εισόδου στην αγορά υπηρεσιών ενέργειας!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ