Mέσα στο β’ τρίμηνο αναμένεται το οικονομικό κλείσιμο της διάθεσης του 67% του λιμανιού Hρακλείου και η είσπραξη του τιμήματος των 80 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Grimaldi.
H σημαντική εκκρεμότητα από το 2023, είναι το λιμάνι του Bόλου όπου προτιμητέος επενδυτής έχει αναδειχθεί ο OΛΘ, συμφερόντων Iβάν Σαββίδη, έναντι 51 εκατ., όμως εκκρεμεί η προσφυγή στο ΣτE του ομίλου Goldair, που στρέφεται κατά της απόφασης της EAΔHΣY, αλλά και της διαγωνιστικής διαδικασίας. Yπόθεση που δεν αποκλείεται να έχει ευρωπαϊκή συνέχεια.
Eπιπλέον μέτωπο για το λιμάνι του Bόλου είναι και οι μεγάλες καταστροφές ύψους 5-7 εκατ. ευρώ λόγω της κακοκαιρίας Daniel, που μείωσε το βάθος του πυθμένα και καθιστά αδύνατη την προσέγγιση μεγάλων κρουαζιερόπλοιων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ