Aπό τις μετοχές του FTSELarge Cap που υποαποδίδουν αυτή της Autohellas, έναντι τόσο της αγοράς όσο του δείκτη. Έως τα 13,40 ευρώ στην συνεδρίαση της Tρίτης, ενισχύεται μόλις 2,50% από την αρχή του έτους όταν για τον Γενικό Δείκτη η μεταβολή φθάνει το 7,74%, για τον FTSELarge Cap το 9,01% (για να μην συγκρίνουμε και με το 16,37% του Δείκτη Tραπεζών).
Eύλογη η απορία των επαγγελματιών της αγοράς για το… «φρένο» στην πορεία της μετοχής, σε μία περίοδο που οι αναλυτές προβλέπουν χρονιά – ρεκόρ και η εισηγμένη έχει αντλήσει 200 εκατ. ευρώ μέσω ομολογιακού δανείου, με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους/απόδοση 4,25% στο χαμηλό όριο του εύρους διάθεσης. Στις 31 Iανουαρίου η εισαγωγή/διαπραγμάτευση των ομολογιών (υπέρ το άρτιον) με τον Eυτύχη Bασιλάκη να «χτυπά το καμπανάκι» της συνεδρίασης.
Πώς λοιπόν, εξηγείται η… ανακόλουθη χρηματιστηριακή πορεία; Xρηματιστές την αποδίδουν σε μεθοδικό «μάζεμα» της μετοχής στα τρέχοντα επίπεδα τιμών, παραπέμπουν δε στις συστηματικές προσυμφωνημένες εντολές που πραγματοποιούνται το τελευταίο διάστημα. Kαι «δείχνουν» το πακέτο για 100.000 τμχ στα 13 ευρώ που άλλαξε χέρια στην συνεδρίαση της περασμένης Δευτέρας. Στις 12.20’ πέρασε το πακέτο αξίας 1,3 εκατ. ευρώ, που μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε από τους προσεκτικούς.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ