Άνοδο της τάξεως του 13,9% σημείωσαν οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου πέρυσι έναντι του 2022 καθώς άγγιξαν τα 629,2 εκατ. δολάρια.
Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 8,6%, στην αύξηση των πωλήσεών σε όγκο κατά 4,3% και στη θετική επίδραση 1% στις πωλήσεις σε αξία λόγω της αποδυνάμωσης του δολαρίου ΗΠΑ έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας.
Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιταλία και την Ελλάδα κατά 29,4%, 13,9%, 11,7% και 6,5% αντίστοιχα
Σε επίπεδο όγκου οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 4,3% σε σύγκριση με το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022. Αυτό προέκυψε κυρίως από αυξήσεις σε όγκο πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ελλάδα κατά 12,1%. 5,5% και 1%, αντίστοιχα, που αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση των πωλήσεων σε όγκο στην Ιταλία κατά 2%.
Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 70,3% στα 292,2 εκατ. δολάρια και ως ποσοστό επί των πωλήσεων ήταν 46,4% από 31,1% το 2022. Βασική αιτία αυτής της αύξησης ήταν η μείωση των τιμών του γάλακτος που χρησιμοποιείται στις ελληνικές εγκαταστάσεις κατά 31,7% και στις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ κατά 21,4%.
Τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τα 125,8 εκατ. δολάρια σημειώνοντας αύξηση 124,3%, ενώ ως ποσοστό επί των πωλήσεων, διαμορφώθηκαν στο 20% από 10,2%. Αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων να ανέλθουν στα 117,5 εκατ. δολάρια από 35,9 εκατ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη στα 82,7 εκατ. δολάρια έναντι 29,3 εκατ. δολάρια το 2022.
Στην ελληνική αγορά γιαούρτης η αξία της οποίας πέρυσι ξεπέρασε τα 301,6 εκατ. ευρώ, το μερίδιο της ΦΑΓΕ διαμορφώθηκε σε 16,2% σε όγκο και 18,9% σε αξία και βρέθηκε στη δεύτερη θέση μετά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που ελέγχουν το 32,8% της αγοράς σε όγκο και το 20,7% της αγοράς σε αξία. Στην τρίτη θέση, μια ανάσα από τη ΦΑΓΕ βρέθηκε η ΚΡΙ ΚΡΙ με μερίδιο 13,8% σε όγκο και 15,2% σε αξία και ακολουθούν με μονοψήφιο ποσοστό σε όγκο οι Vivarta, Όλυμπος, Δωδώνη, Friesland, ΜΕΒΓΑΛ, Danone, Φάρμα Κουκάκη, κ.ά.