Η Coca-Cola και η Microsoft παρουσίασαν μια πενταετή συνεργασία που περιλαμβάνει πρωτοβουλίες cloud και generative AI, ανέφερε η Microsoft σε ανάρτηση στο blog της την Τρίτη.
Η συνεργασία αποτελεί μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού της Coca-Cola, ανέφερε η εταιρεία. Ο τιτάνας των αναψυκτικών έχει δεσμεύσει 1,1 δισ. δολάρια στο Microsoft Cloud και στις τεχνολογίες GenAI της Microsoft.
Η Coca-Cola έχει μεταφέρει τις εφαρμογές της στο Azure και, σύμφωνα με την ανάρτηση στο blog, οι περισσότεροι από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους συνεργάτες εμφιάλωσης θα κάνουν σύντομα το ίδιο. Ο γίγαντας των αναψυκτικών δήλωσε ότι έχει ήδη αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη, ενσωματώνοντας την τεχνολογία στις λειτουργίες μάρκετινγκ, παραγωγής και εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση Χ του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Microsoft Satya Nadella, η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας “μακροχρόνιας συνεργασίας” με την Coca-Cola:
Σήμερα επεκτείνουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την @CocaColaCo, καθώς μαζί εφαρμόζουμε τη δύναμη του Microsoft Cloud και του Copilot για το Microsoft 365 για να επιταχύνουμε τον μετασχηματισμό τους σε AI.
Today, @CocaColaCo and @Microsoft announced an expanded partnership, including a $1.1B commitment from Coca-Cola to the Microsoft Cloud and its generative AI capabilities to help “quench their thirst” for innovation. Learn more: https://t.co/ivLc8pYPmn
— Microsoft News and Stories (@MSFTnews) April 23, 2024
“Μέσω της μακροχρόνιας συνεργασίας μας, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού AI σε όλο το σύστημα της The Coca-Cola Company και του δικτύου των ανεξάρτητων εμφιαλωτών της παγκοσμίως”, δήλωσε ο Judson Althoff, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Microsoft, σε δήλωσή του. “Είμαστε υπερήφανοι που υποστηρίζουμε την Coca-Cola καθώς συνεχίζει να αγκαλιάζει την εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης και προσβλέπει σε λύσεις όπως το Azure OpenAI Service και το Copilot για να προωθήσει την καινοτομία σε κάθε τομέα της επιχείρησής της”.
“Αυτή η νέα συμφωνία βασίζεται στην επιτυχία της στρατηγικής συνεργασίας της Coca-Cola με τη Microsoft, δείχνοντας τη δέσμευσή μας για συνεχή ψηφιακό μετασχηματισμό”, δήλωσε ο John Murphy, πρόεδρος και CFO της The Coca-Cola Company, σε δήλωσή του. “Η συνεργασία μας με τη Microsoft έχει αυξηθεί εκθετικά, από τη συμφωνία των 250 εκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώσαμε αρχικά το 2020 σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα”.
Η ανακοίνωση της Microsoft:
Η Microsoft Corp. και η The Coca-Cola Company ανακοίνωσαν την Τρίτη μια πενταετή στρατηγική συνεργασία για την ευθυγράμμιση της βασικής τεχνολογικής στρατηγικής της Coca-Cola σε όλο το σύστημα, τη δυνατότητα υιοθέτησης τεχνολογιών αιχμής και την προώθηση της καινοτομίας και της παραγωγικότητας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στο πλαίσιο της εταιρικής σχέσης, η Coca-Cola ανέλαβε δέσμευση ύψους 1,1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για το Microsoft Cloud και τις δυνατότητες δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει. Η συνεργασία υπογραμμίζει τον συνεχιζόμενο τεχνολογικό μετασχηματισμό της Coca-Cola, ο οποίος υποστηρίζεται από το Microsoft Cloud ως την παγκοσμίως προτιμώμενη και στρατηγική πλατφόρμα cloud και AI της Coca-Cola.
Μέσω της συνεργασίας, οι εταιρείες θα πειραματιστούν από κοινού με την πρωτοποριακή νέα τεχνολογία, όπως η υπηρεσία Azure OpenAI Service, για να αναπτύξουν καινοτόμες περιπτώσεις χρήσης generative AI σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες. Αυτό περιλαμβάνει τη δοκιμή του τρόπου με τον οποίο το Copilot για το Microsoft 365 θα μπορούσε να συμβάλει στη βελτίωση της παραγωγικότητας στο χώρο εργασίας.
“Μέσω της μακροχρόνιας συνεργασίας μας, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού της AI σε όλο το σύστημα της The Coca-Cola Company και του δικτύου ανεξάρτητων εμφιαλωτών της παγκοσμίως”, δήλωσε ο Judson Althoff, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Microsoft. “Είμαστε υπερήφανοι που υποστηρίζουμε την Coca-Cola καθώς συνεχίζει να αγκαλιάζει την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και προσβλέπει σε λύσεις όπως το Azure OpenAI Service και το Copilot for Microsoft 365 για να προωθήσει την καινοτομία σε κάθε τομέα της επιχείρησής της”.
Η Coca-Cola έχει μεταφέρει όλες τις εφαρμογές της στο Microsoft Azure, με τους περισσότερους μεγάλους ανεξάρτητους συνεργάτες εμφιάλωσης να ακολουθούν το παράδειγμά της. Ως πρωτοπόρος στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, η Coca-Cola καινοτομεί με την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και έχει ήδη αξιοποιήσει το Azure OpenAI Service για να επαναπροσδιορίσει τα πάντα, από το μάρκετινγκ μέχρι την παραγωγή και την αλυσίδα εφοδιασμού και όχι μόνο. Η εταιρεία διερευνά επί του παρόντος τη χρήση των ψηφιακών βοηθών που βασίζονται στη γεννητική ΤΝ στο Azure OpenAI Service για να βοηθήσει τους υπαλλήλους να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες, να προωθήσουν την καινοτομία, να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να ενισχύσουν την αποδοτικότητα και να αποκαλύψουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
“Αυτή η νέα συμφωνία βασίζεται στην επιτυχία της στρατηγικής συνεργασίας της Coca-Cola με τη Microsoft, δείχνοντας τη δέσμευσή μας για συνεχή ψηφιακό μετασχηματισμό”, δήλωσε ο John Murphy, πρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της The Coca-Cola Company. “Η συνεργασία μας με τη Microsoft έχει αυξηθεί εκθετικά, από τη συμφωνία των 250 εκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώσαμε αρχικά το 2020 σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα”.
Η συμφωνία αντικατοπτρίζει ένα σημαντικό βήμα στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Coca-Cola, που επικεντρώνεται στην παροχή διευρυμένης πρόσβασης στις πλατφόρμες cloud και τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft – καθώς και σε λύσεις όπως το Microsoft 365, το Power BI, το Dynamics 365, το Defender και το Fabric – για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και της επεκτασιμότητας, προωθώντας παράλληλα την καινοτομία σε όλο το σύστημα.
“Η διευρυμένη συνεργασία μας με τη Microsoft είναι ένα σημαντικό επόμενο κεφάλαιο στο ταξίδι της Coca-Cola προς μια επιχείρηση με ψηφιακή προτεραιότητα που τροφοδοτείται από αναδυόμενες τεχνολογίες”, δήλωσε ο Neeraj Tolmare, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος διευθυντής πληροφοριών της The Coca-Cola Company. “Οι δυνατότητες της Microsoft συμβάλλουν στην επιτάχυνση της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία πρόσθετης επιχειρηματικής αξίας”.