Περαιτέρω διείσδυση στα μικρά σημεία πώλησης, προώθηση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων, διατήρηση σταθερών τιμών για πέμπτη συνεχή χρονιά στις ζύμες και μείωση τιμών σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων επαγγελματικού κλάδου, περιλαμβάνει η στρατηγική της βορειοελλαδίτικης εταιρείας «Μ. Αραμπατζή – Ελληνική Ζύμη» για την τρέχουσα χρήση.
Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς και παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον η εταιρεία κατάφερε να συγκρατήσει τα μερίδιά της, να διατηρήσει τη θέση της, με παράλληλη αύξηση κερδοφορίας και ρευστότητας, αλλά και ενίσχυση των εξαγωγών της κατά 18,7% σε σχέση με το 2012.
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο παρουσίασαν ικανοποιητική αύξηση μέσω των προωθητικών ενεργειών εν αντιθέσει με τις own label πωλήσεις που παρουσίασαν στασιμότητα. Στον επαγγελματικό κλάδο η εταιρεία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με στόχο την διείσδυση σε νέες αγορές, όπως ο ξενοδοχειακός κλάδος.
Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παρουσίασε πέρυσι αύξηση της τάξεως του 3,3% έναντι του 2012, με αποτέλεσμα αυτός να ανέλθει στο ύψος των 55,875 εκατ. ευρώ.
Τα EBITDA ενισχύθηκαν κατά 8,3% στα 8,107 εκατ. ευρώ ενώ κατά 10,65% αυξήθηκαν τα κέρδη προ φόρων στα 6,889 εκατ. ευρώ. Ο αριθμοδείκτης γενικής ρευστότητας, εμφάνισε αύξηση από 1,71 το 2012 σε 1,90 το 2013, γεγονός το οποίο επηρεάζει θετικά την δυνατότητα στην επιχείρηση να ανταποκριθεί στις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είναι συνδεδεμένη του ομίλου Vivartia ο οποίος μέσω της εταιρείας Μπάρμπα Στάθης, κατέχει ποσοστό 49%.