Την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου του δρομολογεί ο γερμανικός όμιλος λιανικής ηλεκτρικών Media Saturn, εφαρμόζοντας το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής του στην Ελλάδα.
Στα άμεσα σχέδια του, που πρόκειται να υλοποιηθούν εντός του 2011, περιλαμβάνεται και ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων, με το λανσάρισμα μιας νέας κατηγορίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά.
Πιο συγκεκριμένα, εντός του 2011, ο όμιλος Media Saturn πρόκειται να προχωρήσει στη λειτουργία τριών νέων καταστημάτων, εκ των οποίων το πρώτο θα εδρεύει στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας. Μέχρι σήμερα, ο όμιλος αριθμεί 13 συνολικά καταστήματα στην ελληνική αγορά, από τα οποία 8 είναι Media Markt και 5 Saturn.
Το αναπτυξιακό πλάνο του ομίλου, για το 2011, προβλέπει και τη διάθεση στην ελληνική αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με την επωνυμία “ok”, μέσω των καταστημάτων Media Markt και Saturn. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, η συγκεκριμένη μάρκα, η οποία έχει ήδη λανσαριστεί στη Γερμανία με επιτυχία, προσφέρει μια πλήρη σειρά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών κάθε κατηγορίας, από φούρνους μικροκυμάτων και τοστιέρες μέχρι τηλέφωνα και LCD τηλεοράσεις. Όπως διευκρινίζει ο όμιλος, στόχος του είναι να προσφέρει μια συμφέρουσα πρόταση αγοράς στους καταναλωτές, καθώς στο σύνολό τους τα συγκεκριμένα προϊόντα θα διατίθενται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, ενώ επιπλέον θα είναι απλά στη χρήση τους.
Στο επίκεντρο οι ανάγκες των καταναλωτών
Τις κατάλληλες ενέργειες, που θα ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, θεωρεί ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη θετική εξέλιξη κάθε εταιρείας ο Country Manager και διευθύνων σύμβουλος της Media Saturn Ελλάδος, κ. Πέτερ Λάιστεν.
Σχολιάζοντας την κατάσταση στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών, ο κ. Λάιστεν δηλώνει: “η αγορά στο σύνολό της έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση, καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει σημαντικά το διαθέσιμο για αγορές προϋπολογισμό τους”, ενώ τονίζει ότι το στοίχημα για όλους όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανεμπορίου είναι να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες των καταναλωτών εγκαίρως και να προσαρμόζουν ακολούθως τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό θα τους κρατήσει υψηλά στις επιλογές του κοινού, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επιβίωσή τους, μέσα σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη και καθοριστική στιγμή για την ελληνική αγορά.
Αναφορικά με τις προβλέψεις του για το μέλλον, ο κ. Λάιστεν εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξος. Κατά την εκτίμησή του, προς τα τέλη του έτους θα παρατηρηθεί μια σταδιακή μεταστροφή του κόσμου, που θα επανέλθει στις αγοραστικές του συνήθειες, υιοθετώντας, όμως, μια πιο επιλεκτική στάση, αναζητώντας την πρόταση αγοράς, που θα συνδυάζει καλύτερη τιμή με ποιότητα.