Μια νέα συνεργασία που γίνεται θεσμός υλοποιούν το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών. Πρόκειται για τα «2nd Retail Customer Experience Awards», που απονεμήθηκαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα, από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο πρόεδρος του ΕΣΑ Σταύρος Καφούνης δήλωσε: «Η εκδήλωση αυτή, είναι ξεχωριστή γιατί πετυχαίνει έναν στόχο τον οποίο είχα βάλει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα την ηγεσία του ΕΣΑ, και αυτός είναι να φέρουμε κοντά την ακαδημαϊκή κοινότητα με την επιχειρηματικότητα. Αν και η διεκδικητική ατζέντα έχει πάντα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας και το ενδιαφέρον των μελών μας, σήμερα είμαστε εδώ για την κορωνίδα αυτού που ονομάζω «θετική ατζέντα». Είναι μια σειρά από δράσεις τις οποίες έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια και που έχουν στόχο να αφήσουν ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία.
Ενδεικτικά αναφέρω τη συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων για την ψηφιακή πλατφόρμα Athens Shopping και με τον Δήμο Βύρωνα για την υλοποίηση του τοπικού Open Mall, την καταγραφή του 100% των χρήσεων γης και της επιχειρηματικότητας σε μία μεγάλη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, τις εξαμηνιαίες έρευνες που γίνονται με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο- πάντα σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών- και τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, την σημερινή εκδήλωση με τα βραβεία της εμπειρίας πελάτη τα οποία έχουν γίνει θεσμός και θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για το μέλλον».
Από την πλευρά του, ο πρύτανης του ΟΠΑ, καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, δήλωσε: «Η συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έχει γίνει πλέον θεσμός με ποικίλες δράσεις, όπως η αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη στα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, η διαχρονική έρευνα χαρτογράφησης του εμπορικού κέντρου της Αθήνας, η εκπαίδευση των μελών του συλλόγου και η έρευνα για τις μεταβολές του τζίρου στο λιανεμπόριο στις περιόδους των εκπτώσεων. Ως Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θέλουμε να συνδράμουμε στην επιτυχή ανάπτυξη του εμπορίου στην πρωτεύουσα και στη χώρα. Να παρέχουμε το ανθρώπινο δυναμικό που γαλουχείται με τις αξίες της αριστείας, της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής ευθύνης. Ανθρώπινο δυναμικό που έχει εκπαιδευτεί από διακεκριμένους επιστήμονες με βάση σύγχρονα προγράμματα σπουδών και αποκτά δεξιότητες και ικανότητες που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησης που θέλει να είναι ανταγωνιστική και να πάει μπροστά. Θέλουμε μαζί να δημιουργούμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το εμπόριο, αλλά και για κάθε τομέα της οικονομίας. Γιατί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ταυτίζεται με την Οικονομία και την Κοινωνία».
Τα βραβεία
Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν είναι τα εξής:
Φυσικά καταστήματα
Μεγάλα: ΕΛΙΤ ΣΤΡΩΜ Α.Ε., ΒΑΡΔΑΣ, ZAKCRET A.E.
Μεσαία: ΟΠΤΙΚΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο.Ε., BEAUTYLAB THE STORE, APPAREL STORES
Μικρά: CARREL, NANTINA, ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Κ. ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ.
Ψηφιακά καταστήματα
Μεγάλα: COSMOS SPORT, LUISA WORLD, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε.
Μεσαία: ΕΨΙΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ, TENNIS, DEPOLO
Μικρά: HOOKAH ESHOP GREECE, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΚΟΛΙΔΗΣ Α.Ε., GREEN TELECOM IKE – DIGISHARK.GR
Τιμητικά βραβεία έλαβαν οι:
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΕΤΟΣ: Για τη μακροχρόνια προσφορά του στον Εμπορικό κόσμο της Αθήνας
“HONDOS CENTER”: Ιστορικό Ελληνικό Πολυκατάστημα
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ»: Ιστορική εμπορική επιχείρηση
«ΑΡΙΣΤΟΝ»: Ιστορική επιχείρηση εστίασης
“3Quarters”: Eco-friendly sustainable store
Ειδικά βραβεία έλαβαν οι:
«ΔΙΚΤΑΜΟ»: Kαλύτερο κατάστημα βιολογικών προϊόντων
“POLINE”: Καλύτερο ηλεκτρονικό συνοικιακό κατάστημα
ΒΑΡΔΑΣ: Βest Omni channel store
“ART & HOBBY Α.Ε.”: Best Omni channel store
“IOANNA KOURBELA”: Kαλύτερο Designer’s store
“ANDREW’S TIES”: Kαλύτερο μικρό κατάστημα
“STORMY A.E.”: Kαλύτερο Luxury Store.
Τέλος, στις συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης περιλαμβάνεται και η βράβευση του ιστορικού στελέχους του Εμπορικού Συλλόγου Νίκου Γιαννέτου αλλά και των εμπορικών τοποσήμων της Αθήνας, των καταστημάτων Hondos Center, Αλεξανδράκη και ‘Αριστον.