Την παρέμβαση της Πολιτείας ζητά η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, μετά το νέο τέλος χρήσης λιμενικών εγκαταστάσεων που επέβαλε ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας στα διακινούμενα καύσιμα των βυτιοφόρων με τα οποία τροφοδοτούνται τα πλοία στο λιμάνι, καθώς όπως αναφέρει, το νέο «χαράτσι» μετακυλίεται στις ακτοπλοϊκές.
Σύμφωνα με την Ένωση, που επικαλείται σχετικό έγγραφο που απεστάλη προς τις εταιρείες πετρελαιοειδών, ο ΟΛΡ επέβαλε 0,15 λεπτά σε κάθε διακινούμενο τόνο, πλέον ΦΠΑ και επιπρόσθετα άλλο τέλος 5 ευρώ ανά βυτιοφόρο.
Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας σε ανακοίνωσή της τονίζει ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες μέλη της που δραστηριοποιούνται στο εν λόγω λιμάνι, εφοδιάζονται καθημερινά με ένα ή δύο βυτιοφόρα και το νέο τέλος που επιβλήθηκε στις εταιρείες πετρελαιοειδών μετακυλίεται στις ακτοπλοϊκές.
Τονίζει επίσης «ότι για τα πλασματικά ακριβό ακτοπλοϊκό εισιτήριο υπεύθυνοι δεν είναι οι πλοιοκτήτες αλλά η νοσηρή εισπρακτική νοοτροπία διορισμένων εκπροσώπων Οργανισμών Λιμένων, οι οποίοι αδιαφορούν για την βιωσιμότητα των πλοιοκτητριών εταιρειών».
Η ΕΕΝ προσθέτει επίσης ότι «οι χερσαίοι χώροι λιμένος έγιναν με τα χρήματα των επιβατών που πληρώνουν ποσοστιαία λιμενικά τέλη για αυτούς και τα οχήματά τους και η ολιγόλεπτη χρήση των χώρων αυτών από τα βυτιοφόρα δεν είναι δυνατόν να είναι ίση εισπρακτικά με την παραμονή ενός φορτηγού για ένα εικοσιτετράωρο στο λιμάνι».