Η Visa ανακοίνωσε εντυπωσιακή άνοδο 20% στα κέρδη της για το τρίτο τρίμηνο, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητα των καταναλωτικών δαπανών παρά τις ανησυχίες για το κόστος δανεισμού.
Παρά το υψηλό κόστος δανεισμού, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες συνεχίζουν να ξοδεύουν, όπως φανερώνουν οι ισχυρότερες από το αναμενόμενο λιανικές πωλήσεις τον Ιούνιο. Η αισιοδοξία για μια ομαλή προσγείωση της οικονομίας και οι προσδοκίες για μείωση των επιτοκίων από τη Federal Reserve ενθαρρύνουν τους Αμερικανούς να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα.
Αυτή η αισιοδοξία αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα της Visa. Ο όγκος πληρωμών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 7% το τρίτο τρίμηνο, με τον όγκο των διασυνοριακών συναλλαγών, εξαιρουμένων των συναλλαγών εντός Ευρώπης, να εκτοξεύεται κατά 14%, υποδηλώνοντας ισχυρή ζήτηση για ταξίδια σε διεθνές επίπεδο.
Συνολικά, η Visa παρουσίασε άνοδο 10% στα καθαρά έσοδα, φτάνοντας τα 8,90 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν στα 4,87 δισεκατομμύρια δολάρια ή 2,40 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 4,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 2 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Αυτά τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη θέση της Visa ως ηγέτη στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να επωφελείται από την αυξανόμενη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών σε όλο τον κόσμο.