Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ MyMarket ανακοινώνει σημαντικές εξελίξεις στον τομέα των τιμών και των προσφορών, με ιδιαίτερη έμφαση στη στήριξη των καταναλωτών εν μέσω οικονομικών προκλήσεων.
Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, τον Ιούνιο του 2024 σημειώθηκε αρνητικός εσωτερικός πληθωρισμός της τάξης του -2%, ένα εντυπωσιακό επίτευγμα που αντανακλά τη δέσμευση της MyMarket να διατηρήσει χαμηλές τιμές στα προϊόντα της.
Ισχυρές προσφορές και εκπτώσεις
Η MyMarket, σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές της, επενδύει διαρκώς σε προσφορές και χαμηλές τιμές. Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, σχεδόν το 48% των πωλήσεων προήλθε από προϊόντα που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής. Αυτό το ποσοστό είναι σημαντικά υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen. Η τάση αυτή καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν τα MyMarket για τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητώντας οικονομικά συμφέρουσες λύσεις.
Συνεχής υποστήριξη των καταναλωτών
Η αλυσίδα MyMarket έχει θέσει ως προτεραιότητα την υποστήριξη των πελατών της σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας. Η στρατηγική της εστιάζει στην προσφορά προϊόντων βασικών αναγκών σε προσιτές τιμές, συνδυάζοντας την ποιότητα με την οικονομία. Η μέση μείωση των τιμών κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 ανήλθε στο 13%, ενισχύοντας την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες τους χωρίς υπερβολικά έξοδα.
Επίτευξη αρνητικού εσωτερικού πληθωρισμού
Η επιτυχία της MyMarket στη μείωση του εσωτερικού πληθωρισμού οφείλεται σε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων. Η εταιρεία, μέσα από συνεχή προσπάθεια και στενή συνεργασία με τους προμηθευτές της, κατάφερε να προσφέρει καθημερινά προϊόντα βασικών αναγκών σε ανταγωνιστικές τιμές. Η δέσμευση της MyMarket στην υποστήριξη των καταναλωτών αντικατοπτρίζεται και στην απόφασή της να απορροφήσει σημαντικό μέρος του κόστους, συνεισφέροντας από την κερδοφορία της στην τελική τιμή των προϊόντων.
Συγκριτικά στοιχεία και μέλλον
Η MyMarket συνεχίζει να ξεχωρίζει στην αγορά λόγω των εξαιρετικών της επιδόσεων στις προσφορές και στις μειώσεις τιμών. Οι καταναλωτές δείχνουν εμπιστοσύνη στην αλυσίδα, επιλέγοντας τα καταστήματά της για τις αγορές τους. Η εταιρεία, από την πλευρά της, παραμένει αφοσιωμένη στη διατήρηση των χαμηλών τιμών και στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.
Η πορεία της MyMarket αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης στρατηγικής σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας. Η εταιρεία δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, υποστηρίζοντας την ελληνική οικογένεια και συμβάλλοντας στην ανακούφιση των οικονομικών πιέσεων που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές.