Η Apple εξετάζει την εισαγωγή νέων χρεώσεων για τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύσσει, σύμφωνα με πληροφορίες από το CNBC. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναμένεται να επιβάλει μηνιαία χρέωση που θα κυμαίνεται από 10 έως 20 δολάρια για το Apple Intelligence, μια πλατφόρμα που υπόσχεται να φέρει επαναστατικές αλλαγές στην εμπειρία χρήστη των συσκευών Apple.
Προηγμένες λειτουργίες και συνδρομητικά πακέτα
Όταν η Apple ανακοίνωσε για πρώτη φορά το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της τον Ιούνιο, τόνισε την ενίσχυση της φωνητικής βοηθού Siri και τη δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εικόνων. Αυτές οι λειτουργίες όμως, θα διατεθούν σταδιακά, με κάποιες περιοχές, όπως η Κίνα και η Ευρώπη, να αποκλείονται αρχικά από την πρόσβαση.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι πιο προηγμένες λειτουργίες του Apple Intelligence θα ενσωματωθούν σε συνδρομητικά πακέτα, όπως το Apple One, το οποίο κοστίζει 19,95 δολάρια το μήνα και παρέχει πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες της εταιρείας, όπως το Apple Music. Ο Νιλ Σαχ, συνεργάτης της Counterpoint Research, θεωρεί πιθανό ότι το Apple Intelligence θα προστεθεί στα premium χαρακτηριστικά του Apple One, με αύξηση της τιμής για τους χρήστες που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες.
Η στρατηγική της Apple και οι προκλήσεις
Η Apple έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό προηγούμενο, χρεώνοντας για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Ο Μπεν Γουντ, επικεφαλής έρευνας της CCS Insight, επισημαίνει ότι η εταιρεία έχει καλλιεργήσει την προσδοκία ότι οι χρήστες θα πληρώνουν για πιο premium υπηρεσίες. Επομένως, δεν αποκλείεται η Apple να επιλέξει τη χρέωση των προηγμένων λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης ως μέρος της στρατηγικής της για την ενίσχυση των εσόδων από συνδρομές.
Τεχνολογία και αύξηση κερδοφορίας
Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί για την Apple μια σημαντική ευκαιρία να ενισχύσει την ήδη πιστή πελατειακή της βάση. Καθώς το Apple Intelligence θα μαθαίνει από τη συμπεριφορά των χρηστών και θα γίνεται όλο και πιο εξατομικευμένο, οι χρήστες θα το ενσωματώσουν περισσότερο στην καθημερινότητά τους. Αυτό θα οδηγήσει σε αυξημένη κερδοφορία για την εταιρεία, καθώς οι χρήστες θα εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τις νέες δυνατότητες.