Η ναυτιλιακή εταιρεία Brave Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Βαφειά, συνεχίζει την ενίσχυση του στόλου της με νέες σημαντικές κινήσεις, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της για ανάπτυξη και δυναμική παρουσία στη ναυτιλία.
Σύμφωνα με πληροφορίες από ναυλομεσιτικές πηγές, η Brave Maritime προχώρησε σε παραγγελία δύο επιπλέον δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων τύπου MR από το ναυπηγείο Hyundai Mipo στη Νότια Κορέα.
Τα νέα αυτά πλοία θα έχουν χωρητικότητα 50.000 dwt το καθένα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των υπό κατασκευή product tankers της εταιρείας σε τέσσερα. Η τιμή των νέων πλοίων εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 52,5 εκατομμύρια δολάρια έκαστο, με την παράδοση τους να αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2027.
Η Brave Maritime και η οικογένεια Βαφειά διατηρούν μακροχρόνια συνεργασία με το ναυπηγείο Hyundai Mipo, καθώς η τελευταία αυτή παραγγελία αποτελεί το 14ο και 15ο πλοίο που κατασκευάζεται από το συγκεκριμένο ναυπηγείο για την εταιρεία. Η νέα αυτή συμφωνία έρχεται σε συνέχεια μιας προηγούμενης, που υπογράφηκε τον Ιούλιο του 2023 για την κατασκευή δύο παρόμοιων τάνκερ, κόστους 54 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
Παράλληλα με τις νέες παραγγελίες, η Brave Maritime συνεχίζει να επενδύει στην αγορά second hand πλοίων. Πρόσφατα, η εταιρεία πώλησε το δεξαμενόπλοιο Afrapearl, κατασκευής 2007, έναντι 38,5 εκατομμυρίων δολαρίων, εξασφαλίζοντας κέρδος 250% σε σχέση με την τιμή αγοράς του. Το πλοίο είχε αποκτηθεί το 2021 έναντι 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων και η νέα του ονομασία ήταν Emerald I.
Ο όμιλος Βαφειά έχει σταθερή παρουσία στη ναυτιλιακή βιομηχανία, δραστηριοποιούμενος τόσο στην αγορά των τάνκερ όσο και στην αγορά των LPG carriers. Οι εταιρείες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των εισηγμένων StealthGas, Imperial Petroleum και C3is, συνεχίζουν να επεκτείνονται υπό την ηγεσία του Χάρη Βαφειά, αναδεικνύοντας τη Brave Maritime σε πρωταγωνιστή του κλάδου.