Πως η ελληνική εταιρεία ρίχνει τις τιμές στο αμερικάνικο brand
Ενώ η Starbucks σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές σε ορισμένα ροφήματα καφέ αυτήν την εβδομάδα, σύμφωνα, λόγω της αύξησης τιμής του καφέ, από 5 έως 20 σεντς, στην Ελλάδα αναγκαστικά θα ρίξει τις τιμές.
Και αυτό γιατί ο ανταγωνισμός με την λαρισαϊκή αλυσίδα Mikel, η οποία έχει αντιγράψει την αισθητική των Starbucks, έχει κλέψει τις εντυπώσεις στους νέους ανθρώπους.
Σύμφωνα με το Forbes, η Starbucks έχει μειώσει σημαντικά τις τιμές της στην Ελλάδα, σε αρκετά ροφήματα καφέ, κίνηση η οποία δεν μπορεί να δικαιολογηθεί απλώς από τη μείωση του ΦΠΑ.
Η ταχεία επέκταση της αλυσίδας, όπως επισημαίνει το περιοδικό, φαίνεται πως έχει φέρει τα Starbucks σε αμυντική θέση, πυροδοτώντας έναν πόλεμο τιμών που δεν έχει εξαπολύσει σε άλλες αγορές της στο εξωτερικό.
Το ερώτημα είναι εάν τα Starbucks θα έχουν την ίδια κατάληξη με τα McDonald’s, ή ακόμα χειρότερα εάν η Mikel θα οδεύσει προς τις ΗΠΑ.