Η Interamerican βρίσκεται σε φάση ανανέωσης των προϊόντων της, αξιοποιώντας τόσο τα κίνητρα που ανακοινώθηκαν από τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ, όσο και τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Γιάννη Καντώρου, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «χτίζοντας ξανά την ελπίδα», η εταιρεία σχεδιάζει να υλοποιήσει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, το οποίο θα έχει ως στόχο την έγκαιρη ειδοποίηση των πελατών για πιθανά καταστροφικά φαινόμενα.
Ο κ. Καντώρος τόνισε τη σημαντική συμβολή της ασφαλιστικής αγοράς στην αντιμετώπιση των καταστροφικών πλημμυρών στη Θεσσαλία, τονίζοντας ότι η Interamerican διέθεσε οχήματα οδικής βοήθειας, ασθενοφόρα και πραγματογνώμονες, προκειμένου να διεκπεραιώσει γρήγορα τις αποζημιώσεις. Η εταιρεία κατέβαλε πάνω από 67 εκατ. ευρώ σε περισσότερους από δύο χιλιάδες πελάτες, ενώ η πρώτη αποζημίωση καταβλήθηκε μέσα σε τρεις ημέρες.
Ωστόσο, ο γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της Interamerican, Πάνος Κούβαλης, σημείωσε ότι παρά τις προσπάθειες και τα κυβερνητικά κίνητρα, το ποσοστό των ασφαλισμένων κατοικιών αυξήθηκε ελάχιστα μετά τις πλημμύρες, από 17% σε 18,5%.
«Πρέπει να ενθαρρύνουμε περισσότερους πολίτες να ασφαλίσουν την περιουσία τους. Η συνεργασία με την Πολιτεία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι απαραίτητη για την επίτευξη αυτού του στόχου», τόνισε ο κ. Κούβαλης.