Η Almi Foods, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες εξαγωγείς τροφίμων, παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα για το 2023 και προχωρά σε φιλόδοξα σχέδια για την περαιτέρω ανάπτυξή της, με έμφαση στην ελληνική αγορά.
Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 11% το 2023, φτάνοντας τα 38,42 εκατομμύρια ευρώ. Οι εξαγωγές σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 25% του συνολικού τζίρου. Παράλληλα, η Almi Foods κατέγραψε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας της, με το EBITDA να ανέρχεται στα 2,92 εκατομμύρια ευρώ.
Στόχος η ηγεσία στην ελληνική αγορά
Η εταιρεία, έχοντας ήδη κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, στρέφει πλέον το βλέμμα της στην Ελλάδα, όπου διαβλέπει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης. Με νέα προϊόντα που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και με μια στοχευμένη εμπορική στρατηγική, η Almi Foods φιλοδοξεί να καταστεί ηγέτης στην εγχώρια αγορά.
Θετικές προβλέψεις για το 2024 και επέκταση στην Ελληνική αγορά
Η Almi Foods καταγράφει ήδη μια περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών το 2024, με αύξηση του κύκλου εργασιών της το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2023.
Βασικοί πυλώνες της συνέχισης της ανάπτυξης της εταιρείας είναι η επέκταση σε νέες αγορές, η παραγωγή νέων προϊόντων και η στροφή και προς την ελληνική αγορά, η οποία αντιπροσωπεύει τα τελευταία χρόνια λιγότερο του 3% των πωλήσεών της.
Η Ελλάδα αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο για την εταιρεία, η οποία μέχρι σήμερα είχε ένα σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό, διαβλέποντας μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά. Θέλοντας να καταστεί leader στην Ελληνική αγορά, η Almi Foods έχει συνάψει συμφωνίες και βρίσκεται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market ενώ αναπτύσσεται, μέσω σχετικών συνεργασιών πανελλαδικά, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές.
Παράλληλα, υλοποιεί τη νέα της εμπορική στρατηγική για την παρουσία των προϊόντων της στα τελικά σημεία πώλησης, όπως μανάβικα και κρεοπωλεία ενώ αναπτύσσει ένα δίκτυο διανομέων και ειδικών συνεργατών, με ήδη ενεργές συνεργασίες με δίκτυα στην Νότια Ελλάδα, την Ρόδο, την Θεσσαλονίκη και την Κεφαλονιά.
Νέα προϊόντα με στόχο την κατάκτηση των Ελλήνων καταναλωτών
Από τον Μάιο του 2024 η Almi Foods έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα, με στόχο την ελληνική αγορά, με γεύσεις που ταιριάζουν περισσότερο στο ελληνικό κοινό, κάνοντας ταυτόχρονα μια μετάβαση από το deli στις καθημερινές νοστιμιές.
Στα super market και στα δίκτυα διανομής και πωλήσεων βρίσκονται ήδη διαθέσιμες οι λιαστές ντομάτες με μπαχαρικά σε γυάλινο βάζο, οι λιαστές ντομάτες γεμιστές με τυρί, προϊόν μοναδικό για την ελληνική αγορά και ο ανθός κάπαρης σε γυάλινο βάζο, ενώ παραμένουν διαθέσιμα 8 προϊόντα της εταιρείας στην ελληνική αγορά (γλυκοπικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί, πικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί κρέμα, λιαστές ντομάτες με γέμιση κρέμας τυριών, πιπεριά Μακεδονική πράσινη ολόκληρη σε άλμη, πάστα γλυκοπικάντικης πιπεριάς με φέτα, ανθός Κάπαρης σε άλμη, πάστα πικάντικης πιπεριάς με φέτα και μανιτάρια ψητά με μπαχαρικά).