Ο όμιλος Stellantis έριξε μια βόμβα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ανακοινώνοντας σημαντικές αλλαγές για το μέλλον των 14 εμπορικών του σημάτων. Ο διευθύνων σύμβουλος, Κάρλος Ταβάρες, αποκάλυψε ότι η εταιρεία θα επανεξετάσει το μέλλον κάθε μάρκας μέχρι το 2026, ενώ μόνο τα επόμενα πέντε χρόνια θα έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
«Μέχρι το 2026, κάθε μάρκα θα πρέπει να αποδείξει την αξία της», δήλωσε ο Ταβάρες. «Μετά από αυτό, θα είναι ένας αγώνας επιβίωσης». Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε αντίθεση με την αρχική εκτίμηση ότι όλες οι μάρκες θα είχαν μια 10ετή περίοδο χάριτος.
Αλλαγές στην ηγεσία και αποχώρηση του Ταβάρες
Παράλληλα, ο πρόεδρος της Stellantis, Τζον Έλκαν, επιβεβαίωσε τις αλλαγές ηγεσίας στον όμιλο, ενώ ο ίδιος ο Ταβάρες ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αποσυρθεί στις αρχές του 2026. Ο διάδοχός του θα κληθεί να λάβει τις τελικές αποφάσεις για το μέλλον των 14 μαρκών, με την επιλογή του νέου διευθύνοντος συμβούλου να αναμένεται μέχρι το τέλος του 2025.
Τι σημαίνουν οι αλλαγές για τον όμιλο
Οι ανακοινώσεις της Stellantis σηματοδοτούν μια νέα εποχή για τον όμιλο. Η εταιρεία φαίνεται αποφασισμένη να επικεντρωθεί στις πιο αποδοτικές μάρκες και να αποσύρει εκείνες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις της αγοράς, όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτοματοποίηση.
Οι επόμενοι μήνες αναμένεται να είναι καθοριστικοί για το μέλλον της Stellantis και των εμπορικών της σημάτων.