Παπουτσάνης: Εκτίναξη κερδών κατά 41% στο 9μηνο

Η Παπουτσάνης συνεχίζει την ανοδική της πορεία, καταγράφοντας σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών της κατά το πρώτο εννεάμηνο του έτους. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 49,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η αύξηση αυτή αποδίδεται κυρίως στην ενίσχυση των εξαγωγών, οι οποίες αντιστοιχούν στο 53% του συνολικού κύκλου εργασιών. Παράλληλα, τα επώνυμα προϊόντα της εταιρείας κατέχουν σημαντικό μερίδιο, συμβάλλοντας κατά 30% στα συνολικά έσοδα.

Επενδύσεις και νέες συνεργασίες

Η ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου της εταιρείας έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ανάληψη νέων συνεργασιών. Η Παπουτσάνης βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες, ενώ έχει εξασφαλίσει νέα έργα με υφιστάμενους πελάτες που αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών το επόμενο έτος.

Βελτίωση κερδοφορίας

Η αύξηση του κύκλου εργασιών είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας. Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 19%, ενώ τα EBITDA σημείωσαν άνοδο 21% σε ετήσια βάση. Τα κέρδη μετά από φόρους ενισχύθηκαν κατά 41%, φτάνοντας τα 3,9 εκατ. ευρώ.

Η Παπουτσάνης αποδεικνύει την ανθεκτικότητα και την δυναμική της, παρά τις προκλήσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η στρατηγική της εταιρείας, που βασίζεται στις επενδύσεις, τις εξαγωγές και την ενίσχυση των επωνύμων προϊόντων, αποδίδει καρπούς. Οι θετικές προοπτικές για το μέλλον ενισχύονται από τις νέες συνεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 14% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 80%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 2% σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2023 οδηγούμενες κυρίως από τις εξαγωγές, οι οποίες καταγράφουν ανάπτυξη κατά 28%.

Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το τελευταίο τρίμηνο του 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 5% το εννεάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό. Οι πωλήσεις τρίτων στο εξωτερικό παρουσίασαν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023, ενώ σημείωσαν σημαντική βελτίωση στο 3ο τρίμηνο του 2024.

Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 10%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύσσονται με ισχυρό διψήφιο πρόσημο στο εννεάμηνο του 2024 (+70%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.

Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής στο εννεάμηνο παρέμειναν στα περσινά επίπεδα, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση κατά την διάρκεια του 3ου τριμήνου του 2024, με τις νέες συνεργασίες να αποδίδουν και να αντιστρέφουν την πτωτική τάση του 1ου εξαμήνου 2024.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.

Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας σε σχέση με το 2023, καθώς ήδη βλέπουμε στο εννεάμηνο το θετικό αποτέλεσμα από τις νέες συνεργασίες που ξεκίνησαν εντός του 2024 και θα είναι σε πλήρη εξέλιξη το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ανά κατηγορία προϊόντος:

Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να συνεχίσει τη δυναμική διψήφια ανάπτυξη και αύξηση του μεριδίου αγοράς, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της σημαντικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας στα καταστήματα, καθώς επίσης και με την είσοδο σε νέες κατηγορίες με κύριο όχημα το ΑΡΚΑΔΙ. Παράλληλα οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.

Ο τομέας των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να κινηθεί θετικά για το σύνολο του έτους 2024 κυρίως οδηγούμενος από τη σημαντική ανάπτυξη των εξαγωγών. Οι παραγωγές ξενοδοχειακών προϊόντων για τρίτους αναμένεται να καλύψουν μέρος της υστέρησης που παρουσιάζεται στο πρώτο εννεάμηνο.

Η κατηγορία των παραγωγών για τρίτους αναμένεται να κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, ενώ οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών εκτιμάται ότι θα ακολουθήσουν την ίδια αυξητική πορεία για το σύνολο του 2024. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη του κωδικολογίου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ