Η ελληνική εταιρεία τροφίμων Almi Foods, γνωστή για τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της που κατακτούν τις διεθνείς αγορές, στρέφει πλέον το βλέμμα της και στην εγχώρια αγορά. Με μια φιλόδοξη στρατηγική, η Almi Foods επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου διανομής της σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να φτάσει τα 1.500 σημεία πώλησης.
Ιδρυθείσα το 1996 στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, η Almi Foods έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους παίκτες στον τομέα των ελληνικών τροφίμων. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της προερχόταν από τις εξαγωγές. Με τη νέα στρατηγική της, η εταιρεία φιλοδοξεί να αυξήσει σημαντικά το μερίδιό της στην ελληνική αγορά, χωρίς να παραμελήσει τις διεθνείς συνεργασίες της.
Οι τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής:
- Συνεργασίες με αλυσίδες super market: Η Almi Foods επενδύει σε συμφωνίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, φέρνοντας τα προϊόντα της Almito πιο κοντά στον καταναλωτή.
- Δίκτυο διανομής: Η εταιρεία επεκτείνει το δίκτυο διανομής της σε όλη την Ελλάδα, τοποθετώντας τα προϊόντα της σε παντοπωλεία, μανάβικα, κρεοπωλεία και delicatessen.
- Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας: Η Almi Foods επιδιώκει να καταστήσει τα προϊόντα Almito μια καθημερινή γευστική επιλογή για τους Έλληνες καταναλωτές, ξεπερνώντας την εικόνα του απλού deli antipasti.
Με αυτή τη νέα στρατηγική, η Almi Foods θέτει τις βάσεις για μια δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της στις διεθνείς αγορές.
Επέκταση στις αλυσίδες super market και πανελλαδική κάλυψη
Η Almi Foods έχει ήδη προχωρήσει στη σύναψη συνεργασιών με τα super market ΑΒ Βασιλόπουλος, στα οποία βρίσκεται στα ράφια 450 καταστημάτων πανελλαδικά, με την αλυσίδα Μασούτης με 300 σημεία
πώλησης, ΜΕΤΡΟ / My Market με 250 σημεία, με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός με περισσότερα από 100 σημεία, με τα καταστήματα του Θανόπουλου καθώς και με το e-fresh. Παράλληλα, συνεχίζει τη συνεργασία της με τα Κονταράτος Super Market Flora, και ξεκίνησε με τον όμιλο Ελληνική Διατροφή Super Market Κεντρικής Ελλάδας, τις υπεραγορές Κρεάτων Ανδριόπουλος, τα super market Πάππου στην Ρόδο, καθώς και τα καταστήματα Μπαλάσκας,
Επιπλέον, τα προϊόντα Almito τοποθετήθηκαν και σε όλα τα καταστήματα ΟΚ MARKETS πανελλαδικά, την leading αλυσίδα Convenience Stores, στην οποία ο καταναλωτής πραγματοποιεί τις αγορές καθημερινών αναγκαίων προϊόντων.
Παράλληλα, υλοποιείται οργανωμένο προωθητικό πλάνο tailor made προωθητικών ενεργειών (φυλλάδια και instore) σε όλα τα σημεία Retail, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων εντός των καταστημάτων συνεργασίας και την δοκιμή/αναγνωρισιμότητα των προϊόντων Almito από τον καταναλωτή.
Το επόμενο διάστημα και εντός του πρώτου τρίμηνου του 2025, στοχεύει να προχωρήσει σε νέες συμφωνίες, για την τοποθέτηση των προϊόντων της στο σύνολο της Ελληνικής Retail αγοράς με Πανελλαδική διανομή. Αυτό θα αποτελέσει βάση και για περαιτέρω επενδύσεις.
Αναφορικά με τη στρατηγική διανομής σε μεμονωμένα σημεία πώλησης, η Almi Foods, έχει ξεκινήσει συνεργασίες με Δίκτυα διανομής/χονδρεμπόριο. Η Almi Foods μαζί με τους συνεργάτες της ,προχωράει σε τοποθετήσεις των προιόντων Almito στα τελικά σημεία που είναι σημαντικά για την κατηγορία, δηλαδή παντοπωλεία, μανάβικα, κρεοπωλεία και delicatessen έχοντας ξεπεράσει τα 200 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια.
Η Almi Foods, η οποία εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε πάνω από 30 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Νότιο Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία, ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη σημαντική ενδυνάμωση των οικονομικών της στοιχείων, με αύξηση κατά 11% του κύκλου εργασιών της το 2023 (38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022) και κατά 78% της μεικτής της κερδοφορίας (5,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022).
Η στροφή της εταιρείας και προς την ελληνική αγορά στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση του τζίρου (κύκλου εργασιών), η οποία θα αποτυπωθεί ήδη στα οικονομικά στοιχεία του 2024, τα οποία θα καταγράψουν την περαιτέρω ενδυνάμωσή της, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρίας.