Η Eurobank καινοτομεί με την πρωτοποριακή υπηρεσία «Mobility», προσφέροντας στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες πελάτες τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται στον χώρο τους, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το «Mobility» ενσωματώνει τη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία καθοδηγεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών, προσφέροντας λύσεις όποτε και όπου τις χρειάζονται, με απόλυτη ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Μέσω του πελατοκεντρικού μοντέλου Phygital που προωθεί η Τράπεζα, συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη εξειδίκευση. Έτσι, τα στελέχη των καταστημάτων του δικτύου Eurobank έχουν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας και παρέχουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στον χώρο του πελάτη, εντός του ωραρίου λειτουργίας, με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά).
Για τους επαγγελματίες πελάτες, οι ειδικά εκπαιδευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους.
Μεταξύ άλλων, παρέχουν:
- Ενημέρωση και παρουσίαση χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες της επιχείρησης,
- Διάγνωση αναγκών και σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης,
- Καταχώρηση και επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων,
- Καταχώρηση αιτημάτων POS,
- Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και ανάγκες της επιχείρησης.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της παραμονής των στελεχών της Τράπεζας στον χώρο της επιχείρησης, οι υπάλληλοι μπορούν να επωφεληθούν από τις δυνατότητες του «Mobility», όπως:
- Έναρξη βασικής τραπεζικής σχέσης με την Eurobank, για νέους και υφιστάμενους πελάτες (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin),
- Διάθεση καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων,
- Πλήρη ενημέρωση για θέματα που σχετίζονται με την τραπεζική τους σχέση με την Eurobank.
Η υλοποίηση του «Mobility», που λειτουργεί συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της Τράπεζας και την ανάπτυξη των ψηφιακών δικτύων, έχει ενσωματώσει βέλτιστες πρακτικές και αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας, που διέπουν συνολικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank. Σημαντικό είναι ότι στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, μειώνοντας σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για την υπηρεσία «Mobility», η Eurobank έχει αποσπάσει πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στα Bite Awards 2024:
- 1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» (Gold Βραβείο)
- 2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».
Οι νέες αυτές διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Τράπεζας στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού μετασχηματισμού, για την ευκολότερη, ταχύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών από όλα τα διαθέσιμα κανάλια.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτοβουλία «Mobility» της Eurobank, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το στέλεχος του καταστήματος που σας εξυπηρετεί.